تشکل‌های دانشجویی با امام جمعه پارس آباد دیدار کردند

تشکل های دانشجویی دانشگاههای پارس آباد مغان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۱۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سید سعید رشادی، در دیدار با جمعی از تشکل های دانشجویی و فعالان بسیج دانشگاههای شهرستان پارس آباد، تشکل بسیج را یکی از ستون های انقلاب از بدو تأسیس تاکنون دانست و افزود: نهاد مقدس بسیج تنها تشکلی در نهادهای علمی بوده که بدون گرایش به هیچ گروه خاص سیاسی در حال خدمت به این نظام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی ایمان و باورهای دینی جوانان را هدف قرار داده، وظیفه تشکل های دانشجویی در دانشگاهها را مهم خواند و تصریح کرد: امروز سلاح و جبهه دشمن به صورت نظامی و سخت نیست بلکه در جبهه نرم و با ابزارهای جدیدی وارد میدان نبرد شده است و در این زمینه باید تشکل های دانشجویی آمادگی لازم برای مقابله با این تهاجم را داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه تلنگری به کم توجهی به حوزه عفاف و حجاب در دانشگاهها نیز زد تا بگوید که تاکنون از حجاب در دانشگاهها غفلت شده است تا این حوزه مهم و پراهمیت مغفول واقع شود در حالیکه حجاب مایه رشد دانشگاهها و جامعه است.

رشادی در ادامه به اهمیت توجه به قشر دانشجو و تقویت فعالیتهای آنها اختصاص داد و از تشکل های دانشجویی خواست هر ماه جلسه ای در دفتر امام جمعه برگزار و نظرات و پیشنهادات خود را با نماینده ولی فقیه در شهرستان در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی کمر اقتصاد ایران خم شد و مردم در رنج و بدبختی فلاکت باری زندگی می کردند، خاطر نشان کرد: ظهور انقلاب اسلامی، نعمتی بود که مردم ایران را از چنگال شیطان درآورد و امروز پیشرفت علمی و اقتصادی ایران در سایه تحریم ها و تهدیدات خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه در زمان طاغوت، گاز و برق در کشور نبود و فضای آموزشی برای تحصیل جوانان وجود نداشت، خدمات انقلاب به این شهرستان را بسیار ارزنده و بی بدلیل دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران خدمات ارزنده ای را به مردم این مرز وبوم اعطا کرد، که باید قدردان آن تا همیشه تاریخ باشیم.

در این نشست صمیمانه جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد مسائل سیاسی و اقتصادی شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات