انتقاد فرماندار از ساخت و سازهای غیرمجاز در محوطه وادی‌الرحمه پارس‌آباد

فرماندار پارس آباد با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در محوطه وادی‌الرحمه اين شهر گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز قسمتی اعظمی از فضای این محل را اشغال کرده که بايستي برخورد جدي با متخلفان صورت گيرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۱۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدي احمدي، در بازدید از قبرستان وادی‌الرحمه شهر پارس‌آباد با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در محوطه وادی‌الرحمه پارس‌آباد اظهار داشت: این ساخت و سازهای غیرمجاز قسمتی اعظمی از فضای این محل را اشغال کرده که برخورد با متخلفان این ساخت و سازهای غیرمجاز براساس قوانین و مقررات امری ضروری است که باید اهتمامی جدی به این امر شود.

وي با بیان اینکه نباید فضای این مکان برای ساخت و سازها نامتعارف و غیرقانونی اختصاص یابد، افزود: این امر سبب بروز برخی مشکلات و نارسایی‌ها در آینده می‌شود که ضروری است برای جلوگیری از این امر از هم‌اکنون جلوی این ساخت و سازها را در شهرستان بگیریم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اينكه معابر و ناهمواری‌های سنگ نوشته‌ها و عکس‌‌های موجود در قبرستان مغایر با فرهنگ اسلامی است، تصريح كرد: انتظار می‌رود شهرداری پارس‌آباد با برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی مزارهای قبرستان پارس‌آباد را از حالت فعلی خارج کرده و با ساماندهی این مکان شاهد چنین کارهایی در قبرستان به لحاظ مغایرت با فرهنگ اسلامی نباشیم.

احمدي سنگ‌های مزارها را نامناسب دانست و افزود: سنگ نوشته‌ها و ناهمواری‌های نامنظم و حک عکس بانوان مرحومه بر روی سنگ‌ها یکی از معضلات اجتماعی جامعه است و باید شهرداری‌ها نسبت به اصلاح وضع موجود و وضع مقررات برای ساماندهی مناسب مزارها و نظارت بر اجرای آن اقدام کنند.

ارسال نظرات