سال جاری جاده مواصلاتی چندین روستا آسفالت می شود/اعتبارات سال گذشته به نحو احسن محقق نشد

بخشدار مرکزی مشگین شهر گفت: در سال گذشته اعتبارات به نحو احسن محقق نشد لذا در سال جاری مسیر روستاهای کوجنق، جاده گردشگری آلوج، میر کندی و مسیر گردشگری آقبلاق و قینرجه از جمله روستاهای مورد هدف جهت تعویض آسفالت می باشد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۳۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین, مسعود عطایی, بخشدار مرکزی شهرستان مشگین شهر با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های بین روستایی شهرستان مشگین شهر گفت: متاسفانه به علت کمبود اعتبار نتوانستیم انچنان که شایسته است جاده های بین روستایی شهرستان را تعویض نماییم و در سال گذشته تنها با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ريال آسفالت روستایی جبدرق محقق شد.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته پیش بینی می شد اعتبارات 100 درصد محقق شود اما متاسفانه این امر صورت نگرفت و اعتبارات براساس طرح ها و پروژه های به صورت مختلف بین 50 الی 80 درصد محقق شده بود لذا در سال گذشته آن طور که برنامه ریزی شده بود به علت کمبود اعتبار صورت نگرفت.
وی با اشاره به جاده های مواصلاتی روستای کوجنق و روستاهای مستقر در این مسیر که در استانه تخریب هستند گفت: این مسیر به طول 18 کیلومتر است که 3 کیلومتر آن تا روستای پریخان آسفالت کاری شده و ما بقی آن نیز به مرور زمان تعویض می شود لذا در سال جاری نیز 5 کیلومتر از این مسیر آسفالت می شود.
به گزارش مشکین رسا، با توجه به اینکه در سال گذشته در یکی از مراسمات فرهنگی شهرستان که در محل روستای میجنده برگزار شده بود بخشدار مرکزی از آسفالت جاده مواصلاتی این روستا تا پایان سال خبر داده بود که در پاسخ به این سوال گفت: متاسفانه در این شهرستان تنها یک کارخانه آسفالت فعال است که آن هم برای آسفالت اتوبان مشگین شهر اردبیل فعالیت می کند لذا در اسرع وقت جاده واصلاتی روستای میجنده از محل اعتبارات سال گذشته آسفالت می شود.
وی در ادامه افزود: مسیر روستاهای کوجنق، جاده گردشگری آلوج، میر کندی از دیگر روستاهای مورد هدف جهت تعویض آسفالت می باشد که در صورت تامین اعتبار این روستا ها نیز در سال جاری آسفالت کاری می شوند.
وی همچنین با اشاره مسیر گردشگری قینرجه و آقبلاق گفت: عملیات تعریض و زیر سازی 5 کیلومتر اول این مسیر نیز در حال اتمام است که در صورت اتمام این مسیر نیز در سال جاری آسفالت می شود.

ارسال نظرات