خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

قرآن همراه با ولایت هدایت کننده به سوی قرب الهی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در محفل انس با قرآن واهل بیت(ع) این سپاه که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، تاکید کرد: اگر بخواهیم سرباز مخلص ولایت باشیم باید به قرآن تمسک بجوییم چراکه قرآن همراه با ولایت هدایت کننده به سوی قرب الهی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری قرائت قرآن همراه با تدبر درآن را جزو بهترین عبادت ها خواند و افزود: درک قله های رفیع علم و فهم عمیق دین، تنها در پرتو قرآن کریم واهل بیت(ع) میسر می شود بنابراین جهانیان بدانند اگر بخواهند از همه گرفتاریها وظلم ها نجات یابند، باید به قرآن کریم توسل کنند.

وی با بیان حدیثی از پیامبر(ص) که هرکس خواهان علم پیشینیان و آیندگان از اول تا آخر دنیاست باید در قرآن کند وکاو کند، خاطرنشان کرد: بالاترین جایگاه در بهشت متعلق به حافظان و قاریان قرآن کریم است.

صفدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: دامنه شخصیت ایشان آنقدر وسیع و گسترده است که آثار و نشانه های آن در همه کتاب های حدیث، ترجمه ها، سیره، تاریخ و مناقب فراوان به چشم می خورد.

وی تواضع، فروتنی، خدا ترسی، روابط حسنه، احترام متقابل، کمک به بینوایان و ولایت مداری را از ابعاد برجسته زندگی امام حسن مجتبی(ع) برشمرد و اظهار داشت: آن بزرگوار بازویی علمی، قضایی و نیرویی کارآمد برای حکومت علوی و شخص امیرمومنان(ع) بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها