در مذاکرات هسته ای اقتدار ملت ایران حفظ شود

امام جمعه اصلاندوز گفت:در مذاکرات هسته ای خطوط قرمز نظام و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران باید حفظ شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۶۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده, در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز اظهار کرد:مقام معظم رهبری روز شنبه در دیدار با خانواده های شهدای حادثه هفتم تیر در بیانات خود با انتقاد از افرادی که سعی می کنند چهره خشن و وحشتناک و هیولایی آمریکا را توجیه کنند افزودند:کسانی که می خواهند دشمنی خباثت آلود آمریکا و برخی دنباله روهای آن را با بزک تبلیغاتی و رسانه ای بپوشانند در واقع به ملت و کشور خیانت می کند.

وی در مورد مذاکرات هسته ای کشورهای 1+5 با کشورمان گفت:مذاکرات هسته ای با همه فراز و فرودهایی که تاکنون داشته درسها و عبرتهای فراوانی نیز بدنبال داشته است اکنون مذاکرات هسته ای با همت تیم مذاکره کننده هسته ای فرزندان شجاع و متدین ملت در عرصه دیپلماسی و با تصمیم بر رعایت خطوط قرمز نظام و حفظ عزت و افتدار ملت بزرگ ایران روزهای پایانی خود را سپری می کنند.

امام جمعه اصلاندوز افزود:در نگاه ملت ایران آنچه در اولویت باید قرار بگیرد برنامه ریزی در فضای تحریمهاست که نباید همه چیزمان را به مذاکرات هسته ای متمرکز کنیم.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به دیدار شعرا با مقام معظم رهبری در سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد و افزود:رهبر معظم انقلاب در جمع شاعران جوان و پیشکسوت کشور فرمودند:امروز با گسترش ابزارهای رسانه ای جدید برخی دستها در صدد هستند که با انحراف شعر جوانان از فضای لطیف و با احساس،حماسی و انقلابی شعر را در خدمت فرهنگ لجام گسیخته و به دور از هنجارهای انسانی و تحت تاثیر غرایز جنسی،نفع طلبی شخصی ستایش ظلم قرار دهند.

وی به سالروز حمله ددمنشانه ناو وینسنس آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایرباس ایران در خلیج فارس و شهادت 298 سرنشین آن در سال 1367 هجری شمسی اشاره کرد و گفت:این جنایت یکی از راههای ثابت کردن حقوق بشر آمریکایی و نقض آشکار قواعد و قوانین بین‌المللی از سوی آمریکا است.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و شبهای لیالی قدر افزود:امیدواربم مسئولان و مردم مومن و روزه دار اصلاندوز در مراسمات این ایام حضور پرشکوه داشته باشند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه لیالی پر فضیلت قدر دارای فضیلت و ارزش فراوانی است و هیچ شبی به عظمت شب قدر نمی رسد خاطرنشان کرد:در شب های قدر درهای توبه و استغفار باز است و خداوند بندگان خود را مورد اکرام قرار می دهد.

ارسال نظرات