ساماندهی مسافرین آذری در گمرک بیله سوار، شبیه معجزه بود

کریم قیاسی: بحث سازماندهی مسافرین آذری در گمرک بیله سوار، شبیه معجزه بود و باید رانندگان همکاری لازم با مسئولین ذیربط داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۶۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام قیاسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشکر از مسئولین در بحث سازماندهی مسافرین آذری در گمرک بیله سوار، این اقدام را به معجزه تشبیه کرد و از رانندگان خواست همکاری لازم و شایسته را در این بحث با مسئولین ذیربط داشته باشند.

وی با تبریک میلاد اما حسن مجتبی(ع) ایام ماه مبارک رمضان و شب های این ماه پر برکت را باعث غنی سازی اوقات در طول یکسال دانست و از مردم خواست در این ماه از حضور در مساجد غفلت نکنند.

وی اظهار کرد: رمضان بهار قران، دعا و عبادت است و کسانی که دستشان از فیوضات این ماه کوتاه می شود در آخرت پشیمان خواهند شد که چرا در این ماه روزه نگرفته اند.

امام جمعه بیله سوار ضمن توصیه به اهمیت دانستن فیوضات شب های قدر، بهره مندی از شب های قدر را که شب بسیار مبارک و شبی است که خداوند مقدرات تمام انسانها را تعیین کرده، از عموم نماز گزاران خواست در شب های قدر در مساجد حضور یابند.

وی با اشاره به شهادت حضرت علی (ع) در این ماه گفت: اگرچه قران در شب قدر نازل شد، اما قران ساعد در این ماه از بین مردم رفت و همه بشریت از ایشان محروم شدند.

حجت الاسلام قیاسی با توجه به قرار گرفتن ایام شهادت و سوگواری مولای متقان حضرت علی علیه الاسلام به بخشی از مشکلات روبروی حکومت ایشان اشاره و آنها را تشریح کرد.

وی گفت: آخرین روزهای سال 35 هجری قمری یعنی حدود 25 سال بعد از رحلت پیامبر(ص) امیر المومنین علی (ع) به درخواست مردم و بعد از کشته شدن خلیفه(عثمان) حکومت را به دست گرفت و حدود 5 سال بر مسلمانان حکومت کرد اما برخی از مشکلات، در آخر منجر به شهادت ایشان شد و حکومت عدل علوی پس از 5 سال دوباره به دست منافقان و دشمان اسلام افتاد.

مشکلات روبروی حکومت حضرت علی(ع) بعد از مرگ عثمان:

· عدم قبولی و شناخت ولایت و حکومت حضرت علی (ع) توسط بعضی از مردم در گوشه وکنار محدوده حکومت

· ایجاد انحرافات در دین که در طول 25 سال بعد از وفات پیامبر در جامعه رواج یافته بود

· کمبود کادر مدیریتی در دوران حکومت امیرالمومنین و ضعف مدیریت در بخش های استانداری و حاکمان بخش ها

· سرپیچی و عدم تمکین بعضی از اشخاص اثر گذاردر شهرهای قلمرو حکومتی از دستور امیرالمومنین

حجت الاسلام قیاسی موارد فوق را در واقع جزو مواردی دانست که امروز در جامعه و حکومت اسلامی نیز مشاهده می شود و باید با اتخاذ تدابیری مشکلات به زودی رفع شده و حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به صاحب اصلی آن که وجود مبارک حضرت ولی عصر (عج) است تحویل داده شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه بیله سوار با اشاره به وصایای اخیر مقام معظم رهبری به دستگاه قضایی به اتفاق قتل اخیر اشاره کرد و افزود: اخیرا شاهد قتل مرموزی در شهر بیله سوار بودیم که خوشبختانه عوامل نیروی انتظامی با قدرت وارد صحنه شده و قاتل، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.

وی حمل غیر قانونی چاقو در بین جوانان را یک خطر در جامعه دانست و اظهار کرد: خانواده ها با مواظبت از فرزندان خود به هیچ وجه اجازه حمل چاقو را به فرزندان خود ندهند.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری کشاورزان، بحث پمپاژ 8 نیز که اقدامات بلندی در این زمینه برداشته شده به سر انجام بهتری برسد.

ارسال نظرات