امام جمعه پارس آباد: هیچ مسئولي حق ندارد در شهرستان اختلاف و تفرقه ایجاد كند

امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه خدمت به مردم و رفع مشکلات مهمترین وظیفه مسئولان است، گفت: مسوولان به جاي اختلاف و تفرقه در شهرستان وحدت و همدلی را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۸۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي، در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد با بیان اینکه در آستانه لیالی قدر قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: باید فرصت لیالی قدر را مغتنم شمرده و نهایت بهره را از خیرات و برکات این شب‌ها ببریم.

وی افزود: همه ساعات و ثانیه‌های ماه مبارک رمضان پرخیر و برکت بوده اما در این میان شب قدر در نزد خداوند ارزش و جایگاه والایی دارد و همه اديان الهي و قرآن این کتاب آسمانی در این شب نازل شده و همه مقدرات انسان در آن به ثبت می‌رسد.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اينكه خدمت به مردم و رفع مشکلات مهمترین وظیفه مسئولان است، گفت: مسوولان به جاي اختلاف و تفرقه در شهرستان با وحدت و همدلی خدمت رسانی را در دستور کار قرار دهند.

رشادي همچنين با بيان اينكه تنها راه مبارزه با مواد مخدر ایجاد اشتغال براي جوانان بيكار است، بيان كرد: اشتغال مهمترین ابزار مبارزه جوانان با مواد مخدر بوده و برای برچیدن اين بلاي خانمان سوز، ایجاد مراکز اشتغال و درآمد برای جوانان امري ضروری است.

وي با اشاره به معضلات موجود شهرستان پارس آباد، راه نجات اقتصاد اين شهرستان را عمل به فرمایشات رهبری دانست و گفت: باید با هم‌فکری راه‌حل مشکلات اقتصادی را بیابیم و با پیگیری اقتصاد مقاومتی مَدنظر رهبري، زمینه اشتغال همه جوانان را در امر اقتصاد فراهم کنیم.

امام جمعه پارس آباد در ادامه همچنين از نبود تابلوهای راهنما در سطح ميادين و خيابان هاي شهر پارس آباد انتقاد كرد و خواستار توجه در این زمینه شد.

رشادي با تبريك روز قلم افزود: اهل قلم با درك حقيقت و فهم آن در راستاي انعكاس واقعيت گام برمي دارند كه در اين ميان ضرورت دارد مسوولان نيز ضمن حمايت از اهل قلم بخصوص شاعران و نويسندگان، از توانايي هاي اين قشر در جامعه بهره گيرند.

وي روز اکرام ایتام را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان كرد: ماه مبارک رمضان برکات بسیاری به‌دنبال دارد که باید از این فرصت برای تهذیب نفس و كمك به نيازمندان بهره بگیریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار