دبیر علمی همایش ملی مهدی اخوان ثالث:

نتایج داوری مقدماتی آثار همایش ملی مهدی اخوان‌ثالث اعلام شد

دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت مهدی اخوان ثالث از اعلام نتایج داوری مقدماتی آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۹۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی ارشاد یزد: مجید پویان با اشاره به برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث، اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان مقالات تا پایان مهلت تعیین شده، 535 چکیده و مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شد.

پویان با اشاره به سطح بالای برخی از آثار ارسالی، افزود: نتایج داوری مقدماتی آثار دریافتی، از 16 خرداد گذشته به تدریج اعلام شد و به دلیل کمیت بالای آثار، تا دهم تیر به طول انجامید.

وی استقبال پژوهشگران از فراخوان مقالات این همایش را  بسیار خوب توصیف کرد و گفت: هر چند 31 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار بود، به دلیل استقبال و درخواست پژوهشگران و علاقه‌مندان، این زمان تا 15 خرداد تمدید شد.

دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت و نکوداشت مهدی اخوان ثالث، خاطرنشان کرد: پژوشگران می‌توانند نتایج داوری را در صفحه شخصی خود در درگاه اینترنتی همایش به نشانی  www.akhavansaales.ir مشاهده کنند.

پویان از پژوهشگران درخواست کرد تا فایل وُرد و پی‌دی‌اف مقاله شامل چکیده و اصل مقاله را تا حداکثر تاریخ 15 مرداد از طریق سایت همایش ارسال کنند.

 وی تاکید کرد: کسانی که از طریق رایانامۀ دبیرخانه همایش آثار خود را ارسال کرده‌اند، در سایت همایش ثبت نام کرده و اصل مقاله را از طریق صفحه شخصی خود ارسال کنند.

 

ارسال نظرات