عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

خدشه دار کردن انتخابات با اغراض سیاسی

وارد کردن هرگونه خدشه در زمینه انتخابات می تواند بر اساس اغراض سیاسی و یا ناکامی هایی باشد که بعضی از جناح ها تا به حال از طرف مردم داشته اند.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۶۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

محمد رضا محسنی ثانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: برخی از رسانه ها چه در مواقعی که نزدیک به انتخابات شدیم و حتی بعد از انتخابات این بحث ها را داشته اند و در حقیقت یک نوع فرار به جلو را همیشه دنبال کرده اند.

محسنی ثانی افزود: من تجربه 36 ساله در امر انتخابات چه به عنوان ناظر و چه به عنوان مجری انتخابات دارم و انصافا انتخابات ما یکی از سالم ترین انتخاباتی است که در دنیا وجود دارد.

وی گفت: انتخابات ما بر مبنای نظارت مردمی قرار داده شده، هیئت های اجرایی و نظارت از مردم انتخاب می شوند افرادی که بر سر صندوق ها هستند مردم شهر و روستا هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ما همواره در شمارش صندوق ها و همه مراحل شاهد حضور مردم از بخش های مختلف و با سلایق گوناگون بوده ایم.

محسنی ثانی تأکید کرد: وارد کردن هرگونه خدشه در زمینه انتخابات می تواند بر اساس اغراض سیاسی و یا ناکامی هایی باشد که بعضی از جناح ها تا به حال از طرف مردم داشته اند.

وی گفت: شورای نگهبان تا کنون هیچ گونه اغماضی نداشته و توانسته بر اساس قانون و قاطعانه عمل کند.

نماینده مردم خراسان رضوی گفت: باید به این موارد رسیدگی شود ولی متاسفانه مسوولین مربوطه همواره در برخورد با چنین رسانه هایی سیاست تساهل و تسامح را به کار برده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند.


ارسال نظرات