سالاریان خبر داد

جمع‌آوری ۱۳۰ قرآن فاقد مجوز از سطح نمایشگاه قرآن

مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از جمع‌آوری ۱۳۰ قرآن فاقد مجوز پخش از سطح نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت:‌ این قرآن‌ها مجوز پخش را از سازمان دارالقرآن دریافت نکرده بودند.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۱۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رجبعلی سالاریان، مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از جمع‌آوری حدود 130 قرآن فاقد مجوز پخش از سطح نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و گفت:‌ پیش از این به ناشران اعلام کرده بودیم که تنها قرآن‌های دارای مجوز از سازمان دارالقرآن کریم مجاز به توزیع در نمایشگاه قرآن هستند.

وی ادامه داد:‌ هم‌چنین در نمایشگاه قرآن دو کارشناسان سازمان دارالقرآن نیز حضور دارند که به نظارت بر عرضه قرآن‌ها می‌پردازند‌، در خلال این نظارت‌ها متوجه عرضه قرآن‌هایی فاقد مجوز پخش از سوی 9 ناشر در نمایشگاه شدیم،‌ این قرآن‌ها مجوز چاپ را از سازمان دارالقرآن دریافت کرده بودند‌، اما برای مجوز پخش اقدام نکردند که این خود خلاف به شمار می‌رود.

سالاریان تصریح کرد:‌ خوشبختانه با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی تعداد موارد تخلف در زمینه عرضه قرآن اندک است و این موارد عرضه شده نیز به دلیل بی‌اطلاعی ناشر از الزام دریافت مجوز پخش بوده است.

وی گفت‌: از میان 9 ناشری که اقدام به عرضه قرآن فاقد مجوز پخش از دارالقرآن کرده‌اند،‌ 2 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و 7 ناشر نیز ناشر غیر هستند که عرضه آثارشان را به ناشران دیگر واگذار کرده‌اند.

ارسال نظرات