خبرهای داغ:
یوسفیان‌ملا خبر داد

اقدام تعاونی‌ سابق وزارت کشور در تصرف و فروش زمین‌های اطراف تهران

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تعاونی‌ سابق وزارت کشور اقدام به تصرف زمین در اطراف تهران و خرید و فروش آنها کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۰۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تصرف زمین‌ در اطراف تهران از سوی تعاونی‌های سابق وزارت کشور خبر داد و گفت: این تعاونی، زمین‌های متصرفه را وارد بورس‌بازی کرده و آنها را خرید و فروش می‌کند.

وی با اشاره به تأیید صحت و سقم این گزارش توسط اداره اراضی خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این زمینه در دادگاه در حال رسیدگی است.

یوسفیان‌ملا با ذکر این نکته که وزیر کشور و معاونان وی در تهران مستأجر هستند، گفت: باید به حال استاندار تهران اشک ریخت که جلوی زمین‌خواری‌ تعاونی سابق وزارت کشور را نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: عمده این زمین‌خواری در استان تهران در اطراف دماوند و کرج صورت می‌گیرد و تعاونی وزارت کشور آن را مدیریت می‌کند که فقط مساحت یک قلم آن 200 هکتار است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ورود یک وزارتخانه به خرید و فروش زمین را بسیار تأسف‌آور خواند و گفت: پرونده این موضوع در دادگستری هنوز مراحل اولیه را طی ‌می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها