حقیقت پور در گفتگو با بسیج؛

رسانه ها تیشه به ریشه انتخابات نزنند

کسانی که فکر می کنند رأی نمی آورند از حالا این قضیه را به گردن انتخابات نیندازند.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۴۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: رسانه هایی که در حال ایجاد شک و تردید نسبت به سلامت انتخابات در کشور هستند به جز خیانت کار دیگری نمی کنند.

حقیقت پور افزود: اتخابات ها در جمهوری اسلامی ایران همواره از سالم ترین اتخابات ها بوده، ممکن است تخلف در هر انتخاباتی اتفاق بیفتد ولی تقلب با تخلف فرق دارد.

وی گفت: در طول این سال ها دولت اصولگرا انتخابات برگزار کرده و دولت اصلاحات از دل آن انتخاب شده و بالعکس و اینها نشان دهنده سلامت انتخابات در ایران است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ساز و کاری که قانون اساسی برای انتخابات پیش بینی کرده ساز و کار منطقی و محکمی است و شورای نگهبان طبق قانون عمل کرده است.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: کسانی که فکر می کنند رأی نمی آورند از حالا این قضیه را به گردن انتخابات نیندازند و اجازه دهند که انتخابات با حضور حداکثری برگزار شود.

وی گفت: نتایج هم هر چه بود رأی مردم است و باید برای همه مسوولین محترم باشد، رسانه ها با این کار ها تیشه به ریشه انتخابات نزنند.

گفتنی است در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار