انقلاب از روحانیت جدا نیست و روحانیت هم از انقلاب جدا نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه گفت: انقلاب از روحانیت جدا نیست و روحانیت هم از انقلاب جدا نیست.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۷۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علی عمرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرلنگه در همایش مبلغین این شهرستان که در ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: برای تداوم انقلاب حضور روحانیون ضروری است.

وی در ادامه، ترویج بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگ غرب، مقابله با ترویج اسلام سکولار و مقابله با تفکری که وظایف روحانیون را فقط در امور دینی می داند؛ را از مهم ترین رسالت های روحانیون و علما دانست.

ایشان با بیان اینکه انقلاب از روحانیت جدا نیست و روحانیت هم از انقلاب جدا نیست افزود: بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری برای تداوم انقلاب حضور روحانیون ضروری است و عالمان دینی باید زمان شناس و بصیر باشند.

سرهنگ دوم پاسدار سید حسین فاطمی فرمانده سپاه ناحیه بندرلنگه نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از مهم ترین آسیب های اجتماعی مورد تهدید در سطح شهرستان بندرلنگه گفت: از تمامی علما و روحانیون گرانقدر تقاضا داریم با توجه به فضای ماه مبارک رمضان مردم را نسبت به آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و تبعات منفی آن درکشور آگاه سازند.

حجت الاسلام والمسلمین مریدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه پنجم دریایی سپاه که سخنران ویژه این همایش بود وی ضمن اشاره به نقش مهم روحانیت در جامعه، حضور علما و کارشناسان دینی در جامعه را به مثابه حضور یک پزشک و روانشناس لازم و ضروری دانست و گفت: مبلغین درعرصه های اجتماعی جهت مقابله با آسیب های تهدید زا نقش بی بدیل دارند.

ارسال نظرات