همایش طلایه داران عرصه تبلیغ در شهرستان رودان برگزار شد

همایش طلایه دارن عرصه تبلیغ با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در تالار پیوند شهرستان رودان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۱۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، پیش از سخنان آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان ماه مبارک رمضان را ماه بهار قران، تهذیت نفس و استجابت دعا خواند.

حجت الاسلام والمسلمین امید  درویشی به تبیین مسائل سیاسی از جمله تهدیدات داخلی و خارجی پرداخت و گفت: در عرصه منطقه ای دو تهدید یکی جنگ نیابتی و دیگری بوجود آمدن سه اسلام بدلی در مقابل اسلام ناب محمدی وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: اسلام تکفیری به سرکردگی عربستان وداعش که به نام اسلام سر می برند و دهها خیانت و جنایت انجام می دهند همان اسلام بدلی هستند.

وی اسلام سکولاریعنی اسلامی که نماز و روزه دارد اما روحیه مبارزه نداشته باشند و همچنین شیعه افراطی و اهل سنت افراطی را از اسلام بدلی خواند .

امید درویشی  با اشاره به تشحیح پیکر شهدای غواص در پاسخ به سخنان بعضی ها که می گویند تشیع پیکر مطهر شهدا تبدیل به متینگ سیاسی شده است گفت: در این تشیع پیکر شهدا، فریاد هیات من ذله و شعار مرگ بر آمریکا سرداده شد که نشان از روحیه مبارزاتی ملت ایران است نه متینگ سیاسی.

وی ادامه داد:در خصوص مسائل هسته ای همه باید در تحقق ایده های مقام معظم رهبری در حد مطلوب که همان گزاره برگ ملی هسته ای و حفظ خطوط قرمز نظام تلاش کنند و همه بدانند در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی محور در نظام اسلامی رهبر ی معظم انقلاب است ، هر کسی محوریت رهبری را بپذیرد بحثی نیست اما اگر کوچکترین زاویه ای با ولایت داشته باشد در مقابل آنان با قاطعیت خواهیم ایستاد.

آیت الله نعیم آبادی در جمع روحانیون گفت: تبلیغ روحانیون در دو موضوع احکام اسلامی و مسائل حکومتی که یکی ازآنها اقتصاد مقاومتی است پرداخت و در پایان سپاه پاسداران را مال همه دانست و یاد آور شد که سپاه عزیز است و باید عزیز بماند.

 

ارسال نظرات