عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بسیج:

عمده مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف ساختار مدیریتی است نه تحریم

راهبرهای صحیح مدیریتی همچون حلقه مفقوده ای است که اتصال دهنده پتانسیل های بالقوه در جهت بالفعل سازی آنها در خدمت به کشور و مردم می باشد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۵۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
سید هاشم بنی هاشمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه برخی مشکلات اقتصادی را حاصل تحریم می دانند اظهار داشت: من اینکه تحریم عامل اساسی در مشکلات اقتصادی است را قبول ندارم. به اعتقاد من مدیریت و ایجاد پایه ریزی های مدیریتی شالوده مهم در گریز از مشکلات اقتصادی است.

وی با تاکید بر این که می توان از چارچوب های انحصاری تحریم با تعریفی جدید از راهبردهای مدیریتی در بهره وری پتانسیل های موجود منابع انسانی و طبیعی خارج شد، تصریح کرد: ایران با دارا بودن سرمایه هایی چون اقلیم متنوع، منابع زیر زمینی، معادن و ذخایر، گسترش مرزها با کشورهای همسایه و نیروی انسانی جوان و کارآمد می تواند اضلاع هرم  مشکلات اقتصادی را  با در راس بودن مدیریت و به کارگیری مدیرانی متخصص و متعهد را به خارج از گود براند.

بنی هاشمی خاطرنشان کرد: راهبرهای صحیح مدیریتی همچون حلقه مفقوده ای است که اتصال دهنده پتانسیل های بالقوه در جهت بالفعل سازی آنها در خدمت به کشور و مردم می باشد. اقتصاد مقاومتی راهبردی اساسی در بکارگیری از ظرفیت های تولید و عرضه به بازار است.

ارسال نظرات