گزارش تصویری؛

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در سامان

محفل نورانی انس با قرآن کرم با حضور عبدالناصر حرک، قاری ممتاز دعوت شده از کشور مصر در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۲۹۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با لیالی قدر ، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام جواد(علیه السلام) و موسسه فرهنگی قرآنی شمیم کوی یار سامان، محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری "عبدالناصر حرک" دعوت شده از کشور مصر ، حافظان و تالیان ممتاز کشوری و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم روزه دار و دلدادگان حریم مقدس قرآن و عترت (علیهم السلام) شهرستان سامان در حسینیه صاحب الزمان(علیه السلام) این شهر برگزار شد.

در این محفل نوارانی که امام جمعه شهرستان سامان و برخی مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند، قاری مصری "عبدالناصر حرک"، استاد علی اسماعیلی، قاری ممتاز کشور ، محمد سجاد و محمد مهدی مسیبی، حافظان کل قرآن کریم ، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه آیات وحی را تلاوت کردند.

در این مراسم روحانی و معنوی که به مناسبت لیالی مبارک قدر و ایام سالروز شهادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) برگزار شده بود، تواشیح خوانی گروه تواشیح محمد رسول الله(صلی الله علیه وآله و سلم) شهرکرد، به اجرای برنامه معنوی پرداخت.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و افطار، پایان بخش این محفل سراسر نورانی و معنوی بود.


ارسال نظرات