غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء گمنام در کوهرنگ

همزمان با ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، قبور مطهر شهدای گمنام با حضور کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ غبارروبی شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۶۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت کوهرنگ، گفت: این مراسم معنوی، با هدف تجدید میثاق کارکنان با آرمان های والای شهیدان، در آستانه شهادت حضرت علی علیه السلام و همزمان با لیالی بافضیلت قدر، برگزار شد.

حسین خدادادی، افزود: حجت الاسلام صادق نیکنام،‌مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ با حضور در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، شهدا را مظهر اقتدار کشور و نظام خواند.

حجت الاسلام نیکنام، افزود: وظیفه ما سربازان و پاسداران و آحاد ملت ، گرامیداشت نام و یاد شهداء است؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت در راه خدا نیست.

وی، تنها راه ادای دِین به شهداء را زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان عنوان کرد و گفت: این وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی می باشد و همه ما به شهداء مدیون هستیم .

گفتنی است: حاضران با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام، بر ادامه راه شهیدان انقلاب تا برچیدن شدن فتنه از روی زمین برای آماده سازی زمینه ظهور موعود و منجی بشریت، تأکید کردند.

ارسال نظرات