امام جمعه یزد :

حضور در راهپیمایی روز قدس پشتوانه انتفاضه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد روز قدس را روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین دانست و یادآور شد: حضور در راهپیمایی این روز پشتوانه ای برای انتفاضه مردم فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۸۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزار یبسیج از یزد: آیت الله محمد رضا ناصری روز دوشنبه در آستانه روز جهانی قدس در پیامی ضمن دعوت مردم استان برای حضور حماسی در این راهپیمایی آورده: روز قدس، نماد وحدت و همدلی مردم جهان با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است، روز تبلور فریاد تنفر و اعتراض جهانیان علیه جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.

'روز قدس، روز اتحاد مسلمین، روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین و یکی از برجسته ترین یادگاران بزرگ امام راحل عظیم الشأن(ره) است که هر ساله با حضور میلیونی مردم روزه دار قامت پوسیده و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به رعشه می اندازد و خواب خوش سردمداران و حامیان گستاخ اش را آشفته می گرداند.

امام جمعه یزد اضافه کرده: فلسفه اصلی نام گذاری روزی برای قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) عملیاتی نمودن روش برخورد و رویارویی با نظام سلطه بین المللی است، نظامی که با بیش از 60 سال تعدی و تجاوز، دردمنشانه از خود وقاحت آمیزترین صحنه های کشتار مسلمانان را به نمایش گذاشته است.

حضور گسترده و حماسی امت خداجوی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به بیداری گسترده اسلامی در منطقه، پشتوانه محکمی در تداوم انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و در نهایت مانع اصلی سیطره این جرثومه فساد و غده سرطانی بر خاورمیانه است.

ناصری یادآور شده: این حضور به سردمداران استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس نشان خواهد داد که مسأله فلسطین در صدر مسائل دنیای اسلام قرار دارد و تمامی مسلمانان جهان در سرنوشت آن دخیل هستند.

ارسال نظرات