فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:

هر تروریستی در دنیا مستقیم یا غیر مستقیم زیر چتر حمایت آمریکاست

حبیب الله سهرابی گفت: هر تروریستی در دنیا مستقیم یا غیر مستقیم زیر چتر حمایت آمریکاست.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۶۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه شهرستان میناب گفت: تروریست های زیر چتر آمریکا بصورت مستقیم یا غیر مستقیم آزادنه مردم بی گناه را قتل عام می کنند و هیچ مواخذه یا بازخواست از سوی سازمان حقوق بشر نمی شوند.

وی در ادامه بیان داشت: سیاست آمریکا بخصوص در منطقه این است که خود را مستقیم در گیر جنگ نمی کند و با راه اندازی جنگ های نیابتی علیه برخی از گشورها به اهداف شوم خود دست پیدا می کند.

سرهنگ حبیب الله سهرابی اظهار داشت: تشکیل و حمایت از گروهک های ترورستی مانند داعش می خواهند بطور مستقیم بوسیله گروهک های تروریستی حکومت برخی ممالک اسلامی را منحل کنند و حکومتی که مدنظر آنهاست را جایگزین آنها کنند و پایگاه های خود را در منطقه مستحکم تر کنند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با 1+5 گفت: تاریخ کشورمان بی اعتماد بودن و عهد شکن بودن آمریکا را ثابت کرده و نباید دوباره فریب آنان را بخورد زیرا آمریکا به هیچ تعهدی در جهان پایبند نبوده و نخواهد بود و منافع خود را برتر از منافع کشورهای دیگرمی دانند.

سرهنگ سهرابی در پایان با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران با رعایت خطوط قرمزوارد مذاکره شود افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید در انعقاد قرارداد هوشمندانه عمل کند و با رعایت خطوط قرمز کشور که مقام معظم رهبری بارها به آن اشار داشته است پای میز مذاکره حاضر شوند.

ارسال نظرات