بیانیه شهرداری شهرکرد:

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان در برابر مستکبران

شهرداری شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، بیانیه صادر کرد و این روز را؛ روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران دانست.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۴۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه شهرداری شهرکرد به مناسبت روز جهانی قدس که یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری قرار گرفته به شرح ذیل منتشر شده است:

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد نمود.

رهپیمایی در روز قدس یک راهپیمایی ساده نیست بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این راهپیمایی جریان سیال و جاری خروشان خون در رگهای ملت مسلمان است.

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

اکنون که رژیم صهیونیستی با حرکات غیر انسانی به خاک و مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ( به عنوان پاره تن اسلام ) تعرض و تجاوز کرده است بر هر مسلمان و در واقع بر هر انسانی واجب است که انزجار خود را از این همه تجاوز و تعدی اعلام کند. روز قدس در واقع روز انزجار صهیونیسم رسانه ای است.

حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می‌پیوندد که سوریه و عراق در معرض تهاجم وحشیانه گروه‌های تکفیری از جمله داعش قرار گرفته‌اند و رژیم اشغالگر قدس با سوءاستفاده از این شرایط، با حملات هوایی به ساکنان بی‌دفاع غزه، صد‌ها زن و کودک را قتل عام نموده و هزاران نفر را نیز زخمی کرده است.

روز قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت سيطره ي یک مشت مستبد خودباخته هستند.

در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه ی عالم نظاره گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود.صهیونیست غاصب باید بداند مسلمانان جهان و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کند.

بر همین اساس کارکنان شهرداری شهرکرد و سازمان های تابعه و شورای اسلامی این شهر در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از شهروندان همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

ارسال نظرات