اسحاقی در گفتگو با بسیج:

برخی با بزرگ کردن تحریم‌ها می‌خواهند فساد اقتصادیشان به چشم نیاید

برخی تحریم ها را وسیله اهداف منفعت طلبانه شخصی خود قرار داده اند، باید با این افراد برخورد جدی شود؛ باید باوری که از تحریم ها یک غول ساخته تا فسادهای اقتصادی به چشم نیایند اصلاح شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۸۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
جواد اسحاقی کارشناس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به برخی اظهارات مقامات دولتی مبنی بر این که مشکلات اقتصادی فعلی کشور را ناشی از اثرات تحریم ها می دانند گفت: به اعتقاد من آثار تحریم ها در مشکلات موجود بیش از 20 درصد نمی تواند باشد و ما بقی در سوء مدیریت و عدم نظارت در سالم سازی خدمات است.

وی نشر و اشاعه فرهنگ کار در بین مردم را امری مهم و ضروری خواند و افزود: این فرهنگ اشتغال زایی است که می تواند تولید داخلی موثر و با کیفیت را برای فرد و جامعه بنا کند و امروز باید باید تاکیدات مقام معظم
رهبری مبنی بر ریشه کنی فساد اقتصادی مورد توجه مسؤولین و دولت قرار گیرد.

اسحاقی با انتقاد از افرادی که تحریم ها را به یک غول تشبیه می کنند، اظهار داشت: برخی تحریم ها را وسیله اهداف منفعت طلبانه شخصی خود قرار داده اند، باید با این افراد برخورد جدی شود؛ باید باوری که از تحریم ها یک غول ساخته تا فسادهای اقتصادی به چشم نیایند اصلاح شود.

وی در ادامه با اشاره به واردات بی رویه کالا، گفت: امروز شاهد واردات بی رویه کالاهایی بی کیفیت و غیرضروری هستیم که عامل این معضل سو مدیریت دولت است. امروز با عملکرد ضعیف بخش اقتصادی دولت در حمایت از تولید ملی روبرو هستیم که این کار خود محرکی برای افزایش واردات کالا به کشور است.


ارسال نظرات