خبرهای داغ:
بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

سرنوشت قطعی رژیم صهیونیستی نابودی کامل است

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس بر لزوم ابراز انزجاز از وجود غده سرطانی اسرائیل در قلب دنیای اسلام تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۱۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن کامل بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز قدس به شرح زیر است:

بسم اللا الرحمن الرحیم

معمار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که نشان از هوشمندی و درایت و تدبیر آن بزرگ مرد تاریخ داشت.

نامگذاری که امروز باعث شده جریان مقابله غده سرطانی اسرائیل و صهیونیست ها به عنوان راهبرد کلیدی نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمام مردم مظلوم و آزاده خواه جهان باشد.


بدون شک سرنوشت رژیم منحوس صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود و قدس شریف آزاد خواهد گشت و بزرگداشت این روز نشان از دشمن شناسی مسلمانان دارد که بار دیگر انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی به رخ جهانیان خواهند کشید و با مشتان گره کرده فریاد مقاومت در برابر استکبار جهانی را فریاد می زنند.


روز جهانی قدس نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین بلکه روز همه مظلومین عالم و روز حمایت از اسلام عزیز است، روزی که مستضعفان و محرومان خشم خود را از سیاست های استکباری صهیونیست ها و همدستانشان نشان می دهد.


روز قدس روز مقاومت است و ملت غیور ایران اسلامی نیز اینبار نه تنها حمایت و همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را نشان خواهند داد بلکه بار دیگر به سردمداران استکبار جهانی خواهند گفت که تا پای جان در دفاع از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی ایستاده اند و با عزت و قدرت راه انقلاب را ادامه خواهد داد.


اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به همراه مردم مسلمان، هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و ازملت غیور و با بصیرت ایران و تمام آزادی خواهان جهان دعوت می کند تا با حضور شکوهمند و پر شور خود در راهپیمایی روز قدس جمعه 19/04/94 شرکت کنند تا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها