نماینده مردم کرج در مجلس

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه آزادسازی قدس را فراهم می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با تاکید بر اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه آزادسازی قدس را فراهم می‌کند، گفت: امسال رساتر از سال‌های گذشته شعار "مرگ بر اسرائیل" را سر می‌دهیم.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه روز قدس روز احیای اسلام ناب محمدی، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر  اسرائیل است، اظهار داشت: همه امت اسلامی در نقاط مختلف دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌شتابند.

وی با بیان اینکه مردم در این روز نفرت خود را نسبت به اسرائیل اعلام می‌کنند، افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی قدس زمینه آزادسازی قدس را فراهم می‌کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روز قدس روز مقدسی است، تصریح کرد: انتظار داریم تمام مسلمانان جهان و مردم شهید پرور استان البرز بزرگترین راهپیمایی  را در این روز به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه امسال دشمنان زیاده خواه به دنبال فشار به جمهوری اسلامی  پیرو مذاکرات هسته‌ای هستند، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنیم زیر بار ظلم نمیَ‌رویم، تا اخر ایستاده‌ایم و از منافع ملت و جهان اسلام دفاع می‌کنیم.

اکبریان با تاکید بر اینکه امسال رساتر از سال‌های گذشته شعار "مرگ بر اسرائیل" را سر می‌دهیم، اظهار داشت: مادامی که آمریکا خوی درندگی خود را دارد، "مرگ بر آمریکا" شعار ملت ایران است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس به منظور حمایت از مردم فلسطین بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: مردم در این روز با زبان روزه به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر‌می‌خیزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها