بیانیه شورای بسیج ناحیه ثارالله یزد به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نیست/روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است

شورای بسیج ناحیه ثارالله یزد ضمن صدور بیانیه ای از عموم امت حزب الله و شهید پرور یزد خواست تا در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم های کودک کش صهیونیستی و سعودی اعلام نمایند.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۵۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: شورای بسیج ناحیه ثارالله یزد ضمن صدور بیانیه ای از عموم امت حزب الله و شهید پرور یزد خواست تا در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم های کودک کش صهیونیستی و سعودی اعلام نمایند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحيم


خون های بی گناه زنان و کودکان و مردم مظلوم فلسطین که امروز به راحتی و در سکوت مرگبار جهانی به زمین ریخته می شود دلیل بي‌توجهي‌هاي مسلمانان ديروز، نسبت به قبله اول مسلمین بوده است.
روز قدس تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نیست؛ بلكه روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

روز قدس نماد وحدت، همدلي و همزبانی امت اسلامي است  که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس شریف را از چنگال سگهای هار منطقه و رژیم های کودک کش صهیونیستی و آل سعود  مطالبه مي‌كنند.

ابتکار تاریخی و راهبردی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در اعلام " روز جهانی قدس" ابتکاری الهی بود برای وحدت و انسجام جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین؛ مردان و زنانی که بیش از هفت دهه دردمنشی رژیم صهیونیستی، همه فشارها را تحمل کرده و همچنان با استعانت از خداوند متعال، درماندگی را نصیب دشمنان اسلام نموده و واژه «مقاومت» را در جهان معنایی دوباره بخشیدند.

بدون تردید شرایط حساس منطقه به ویژه آنچه بر ملت و دولت سوریه به عنوان مهم‌ترین حامیان مقاومت می‌گذرد و البته همراه شدن این شرایط با دور جدید توطئه ها و تحریم علیه محور مقاومت و تجاوز رژیم کودک کش آل سعود به خاک یمن، این روز تاریخی را امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته نموده است.
بسیجیان ناحیه مقاومت ثارالله درکنار عموم مردم دارالعباده یزد با تاسی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، با حضور در تمامي صحنه‌ها، تعهد خود را در زمینه آمادگی مبارزه با نمادهای استکبار جهانی و حمایت از ملت های مظلوم و ستم دیده به نمایش گذاشته و خواهند گذاشت.  
امسال نیز ضمن اعلام حضور گسترده بسیجیان و اقشار مختلف بسیج این ناحیه در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس، ازعموم مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه یزد نیز برای خلق حماسه ای دیگر دعوت می نمائیم.

تا با حضور پر شور خویش انزجار خود را از سکوت مجامع بین المللی در قبال قتل عام کودکان و مردم مسلمان در سراسرجهان اعلام نمایند.

شورای بسیج ناحیه ثارالله یزد

 

ارسال نظرات