امام جمعه بخش مرکزی یزد:

شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف حقوقی و امنیتی است

امام جمعه بخش مرکزی یزد شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف شرعی، حقوقی و سیاسی- امنیتی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۷۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزد ندا با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس از جهات مختلفی برای مسلمانان اهمیت دارد هم از لحاظ حقوقی و هم از بعد شرعی.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: قطعه ای از خاک مسلمانان از لحاظ حقوقی توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشغال شده است و از همین رو همه مسلمانان باید برای باز پس گیری حق شان اقدام کنند و این یک الزام شرعی و حقوقی است.

وی اظهار کرد: مسلمانان باید در برابر فتنه گری های رژیم اشغال گر قدس که توسط ایادی غربی برای بر هم زدن امنیت منطقه بنا نهاده شده است، بایستند.

حجت السلام مدرسی گفت: همه تحلیلگران و مستندات نهادهای امنیتی به طور قطع اذعان دارند که اسرائیل یک خطر و تهدید بزرگ برای منطقه محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: گروه های تکفیری و داعش دست نشانده سگ هار منطقه یعنی اسرائیل هستند و اگر کسی نگران امنیت منطقه و ایران است باید بدون در نظر گرفتن اختلافات قومی، مذهبی و سیاسی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف شرعی، حقوقی و سیاسی- امنیتی بیان کرد.

حجت الاسلام مدرسی با تاکید بر اینکه هیچ گاه اختلاف درونی مانعی برای حضور قشرهای مختلف در راهپیمایی روز قدس نبوده است تاکید کرد: همه باید برای پاسداری از حقوق مسلمین در راهپیمایی روز قدس، راهبردی که امام راحل(ره) مشخص کردند در برابر دشمن صف آرایی کنیم.

ارسال نظرات