همزمان با روز جهانی قدس؛

برگزاری بزرگترین تئاتر خیابانی کشور در کرج

همزمان با روز جهانی قدس بزرگترین تئاتر خیابانی کشور در کرج برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۷۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید روح الله فضلی از برگزاری بزرگترین تاتر خیابانی کشور همزمان با روز جهانی قدس در کرج خبر داد و افزود: در بزرگترین تاتر خیابانی کشور ۴۰ بازیگر البرزی به ایفای نقش می پردازند.

 مدیر اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز در ادامه گفت: این تاتر که تحت عنوان « یزیدیان دیروز، یزیدیان امروز» است در روز جهانی قدس با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه و یمن اجرا می شود.

فضلی محل برگزاری بزرگترین تاتر خیابانی کشور را مقابل دانشگاه پردیس کشاورزی کرج اعلام کرد و گفت: در حاشیه برگزاری این تاتر نمایشگاه نقاشی کودکان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری غرفه عکس در روز قدس خبر داد و گفت: نمایشگاه عکسی با موضوع دستاوردهای هسته ای و همچنین جنایات رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین، آل سعود در یمن و جنایات داعش در سوریه و عراق برگزار می شد.

وی با اشاره به اینکه در بزرگترین تاتر خیابانی واقعه عاشورا و صحنه به شهادت رسیدن علی اصغر (ع) توسط بازیگران به نمایش در خواهد آمد، گفت: رژیم اسراییل و همچنین داعش و آل سعود به کودکان رحم نمی کند به همین منظور موضوع تاتر با محوریت شهادت علی اصغر (ع) است.

به گفته مدیر اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز در بخش دیگری از این نمایش گریزی به وقایع سیاسی دنیای امروز و جنگ های منطقه به تصویر کشیده می شود.

در پایان گفتنی است؛ پرچمی ۱۰۰ متری توسط دانشجویان بیسجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در طول راهپیمایی حمل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار