بیانیه جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل به‌مناسبت روز قدس

ما بسیجیان، اصناف وهتل داران استان اردبیل ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین و غزه ، جنایات و حشیانه ی رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی را محکوم می نماییم.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۸۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین،متن این بیانیه به شرح زیر است:

اگر بر شما مسلط شوند ، دشمنان (سرسخت) شما خواهند بود و دست ها و زبان هایشان را به بدی به سوی شما خواهند گشود و همیشه دوست دارند که شما کافر شوید . سوره مبارکه ممتحنه / آیه شریفه ۲

امروز هر مسلمانی که فریاد کمک خواهی ملت مظلوم فلسطین را بشنود این کلام رسول گرامی اسلام ، پیامبر صلح و مهر را به یاد می آورد که :

هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد ، از آنان نیست و هرکس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد ، مسلمان نیست . امت اسلامی ما در معرض زشت ترین انواع ستم و شکنجه و تجاوز آشکار به حقوق و مقدسات و منابع و ثروتهای خویش است و کار بجایی رسیده که مشتی صهیونیست به خود جرأت داده اند تا قدس شریف را به اشتغال خود در آورند و حرم مقدس آن یعنی نخستین قبله مسلمین را لگدمال کنند.

امروز جدای از حس دینی و معنوی که هر مسلمانی را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین فرا می خواند ، هر آزاده ای در جهان که حتی اندکی به انسانیت و حقوق انسان ها می اندیشد ، درد مردم فلسطین را درد خود می داند.

دولت های استکباری از جمله آمریکا چشم خود را به روی واقعیت ها بسته اند. حملات نظامی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می پیوندد که کشور های منطقه مانند سوریه ،عراق ، لبنان و در معرض تهاجم وحشیانه گروه های تکفیری از جمله داعش قرار گرفته اند و آل سعود و آل خلیفه که امروز جای پای اسراِئیل گذاشته بدترین جنایات را بر مردم مظلوم یمن انجام می دهند و آنان که خود را مدافع حقوق بشر می دانند ، با دشمنان خدا و با دشمنان دین و پیامبر خدا ، چگونه مدارا و محبت می کنند؟

راستی چگونه شاهد کشتار زنان ، کودکان ، جوانان مسلمان در غزه و فلسطین و یمن و سوریه باشیم و فریاد خود را بر سر استکبار سر ندهیم ؟
چگونه ببینیم فرزند را در مقابل پدر و مادرش سر ببرند و خاطرمان آزرده نشود.
یا اینکه به زن و دختر مسلمان تجاوز شود و به غیرتمان بر نخورد ؟
و هزارها هزار جنایات و تجاوزات ددمنشانه دیگر.

پس بیایید هر چه نفرت از این متجاوزان،غاصبان و دشمنان اسلام دارید در روز قدس به نمایش جهانیان بگذاریم و با صراحت اعلام کنیم که ما طرفدار مظلومین جهان هستیم و تا جان داریم از آنها دفاع خواهیم کرد ، و با فریاد مرگ بر آمریکا ، اسرائیل و انگلیس انزجار خود را از این دولت های مستکبر اعلام نمائیم؛

در این راستا ما بسیجیان، اصناف وهتل داران استان اردبیل ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین و غزه ، جنایات و حشیانه ی رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی را محکوم نموده و یکبار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)،تجدید میثاق می نماییم و از تمامی ملت ها ی آزادی خواه جهان و شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اردبیل و بخصوص شهرستان سرعین می خواهیم تا با حضور در راهپیمایی روز قدس به هر نحو ممکن به یاری ملت مظلوم فلسطین و غزه بشتابید.

(بسیج اصناف شهرستان و اعضای جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل)

ارسال نظرات