شهدا مظهر اقتدار، امنیت و تکیه گاهی مطمئن در منطقه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر گفت: خون شهدا برای تامین امنیت، اقتدار، علم و فناوری و ... تکیه گاهی مطمئن برای مردم مظلوم منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۸۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین, یادواره شهدای سال 94 با حضور بانوار در حسینه الزهرا سپاه مشگین شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا مظهر استقامت و پایداری هستند لذا خداوند به پاس قدردانی پاداش بی بدیل به ان ها عطا کرده است.

وی افزود: در هر جامعه و ملتی که روحیه جهاد و استقامت نهادینه شود قطعاً پیروز میدان خواهند شد و امروز ملت ایران به دلیل پایداری و ایثار شهدا از نعمت اقتدار در دنیا بر خوردار شده است و جهان و در رأس آن استکبار مقهور شکوه و عظمت ملت ایران شده اند.

وی افزود: اگر امروز جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است و نتیجه زحمات رزمندگان و شهدای انقلاب به عینه در منطقه مشاهده می شود.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی با ان همه اقتدار و هیمنه امروز در برابر ملت ایران زانو زده و در هر نقطه ای از جهان جهت برون رفت از مشکلات سردرگم مانده است و در این راستا از نظام جمهوری اسلامی ایران استمداد می کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز خون شهدا برای تامین امنیت، اقتدار، علم و فناوری و ... تکیه گاهی مطمئن برای مردم مظلوم منطقه تبدیل شده است و خونی که در رگ های جوانان بسیجی در محورهای مقاومت، حزب الله، سوریه، عراق، افغانستان و یمن می جوشد، همان خون گرم شهدای ماست لذا قدردانی از خون شهیدان همان نکوداشت و عمل به ان راه است.

ارسال نظرات