بیانیه :

قدس، قلب تپنده جهان اسلام است

سازمان بسیج اصناف و اتاق های اصناف استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه مشترک، قدس را قلب تپنده جهان اسلام عنوان کرده اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۳۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان بسیج اصناف و اتاق های اصناف استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه مشترک، روز جهانی قدس را گرامی داشته و بر حضور در راهپیمایی این روز تأکید کرده اند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل منتشر شده است:

روز قدس روز اسلام است . حضرت امام خمینی (ره)

قدس قلب تپنده جهان اسلام است وسالهاست که در پنجه استکبار جهانی با حمایت همه جانبه ی آمریکا و اروپا و حمایت وحماقت دولتهای مرتجع منطقه بیشتر می شود و در این مقطع حساس وظیفه مسلمانان جهان هوشیاری در مقابل توطئه پیچیده استکبار در خصوص اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی بویژه شیعه وسنی و راه اندازی جنگ طایفه ای و مذهبی در عراق و سوریه وکشتار مسلمانان این دو کشور بدست گروهک تروریستی داعش می باشد که هر روز بر عمق جنایتهای این گروهک افزوده می شود.

از سویی جهان اسلام شاهد تهاجم وحشیانه آل سعود بوده وبا حمله این رژیم منحوس به ملت بی دفاع ومظلوم یمن و کشتار مسلمانان این کشور به همراهی چند کشور دیگر برگ دیگری به جنایتهای خود افزودند.

ما اصناف و بازاریان استان چهارمحال وبختیاری هم نوا با اصناف و بازاریان سراسر کشور ضمن حمایت مجدد وقاطع از آرمان مقدس فلسطین و اعلام حمایت از مردم عراق و سوریه همچنین مردم مظلوم غزه و مسلمانان بی دفاع یمن و محکوم نمودن این جنایت ها، آمادگی خود را برای حمایت مادی ومعنوی از مسلمانان یمن اعلام می داریم.

در پایان اعلام می داریم که بسیجیان اصناف وبازاریان استان دوشادوش مردم همیشه در صحنه چهارمحال وبختیاری در راهپیمایی روز قدس که امسال اهمیت صدچندان پیدا نموده شرکت خواهیم نمود و با آرمان های امام راحل ومقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنیم.

والعاقبه للمتقین

سازمان بسیج اصناف واتاقهای اصناف استان چهار محال وبختیاری

ارسال نظرات