دیدار مسئولین بسیج خواهران ادارات کل استان با استاندار

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همدلی و همزبانی بسیجیان امری ضروری است و باید به بهترین شکل این عنصر قوی جامعه در راستای توسعه استان به کار گرفته شود

کد خبر: ۸۵۳۸۷۱۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : علی اوسط هاشمی در دیدار با مسئولان بسیج خواهران نهادها و دستگاه های اجرائی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و تاثیرگذار در راستای همدلی و همزبانی نظام و انقلاب گام برداشته و خواهد داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از تفکر بسیج است، چرا که بسیج نماد همدلی و همزبانی در جامعه به شمار می رود و باید از این فرصت بسیار خوب در جامعه به بهترین شکل استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: بسیجیان در این دیار در کنار اقدام های ارزشمند امنیتی، دفاعی، اقتصادی در راستای کمک به تحصیل بازماندگان از تحصیل و همچنین سواد آموزی اقشار جامعه تلاش بیشتری داشته باشند، چرا که ظرفیت بسیج می تواند  شکوفائی بیشتری را برای استان به ارمغان بیاورد.

استاندار به نقش بسیج اشاره کرد و گفت: نقش کلیدی، توانمندی و ظرفیت های بالای بسیج باید به درستی در جامعه تبیین شود تا همه پی به قدرت بالای این نیروی عظیم مردمی ببرند.

وی افزود: اگر فرهنگ بسیج به خوبی در جامعه نهادینه شود به طور حتم مشکل تربیتی و فرهنگی در حوزه های مختلف از جمله دانشگاه ها و حتی میان اقشار مختلف جامعه را شاهد نخواهیم بود.

هاشمی گفت: آموزش، سازماندهی، حفظ انسجام، به کارگیری نیروهای مردمی، تجهیز و پشتیبانی آنان یکی از ماموریت های اصلی بسیج به شمار می رود که باید با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

وی افزود: نقش بازدارندگی بسیج به معنای به کارگیری تمام منابع و امکانات ممکن و قابل دسترس برای جلوگیری از بروز هرگونه تهدید نسبت به منافع کشور امری بدیهی و نیاز سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: خواهران بسیجی کارمند استان در راستای خدمت رسانی به مردم باید الگو و زمینه ساز تحول ارزش های انقلاب اسلامی باشند .

وی افزود:دو هزار بسیجی خواهر کارمند در شعبه خواهران بسیج کارمندی از سال 89 تا کنون جذب، سازماندهی و آموزش داده شده و در سطح استان فعال هستند.

سرهنگ پاسدار محمد علی میری افزود: شعبه بسیج کارمندی خواهران استان سیستان وبلوچستان اولین شعبه در کشور است که در سال 89 در استان راه اندازی شده ودر حال حاظر بالغ بر ۶۵ درصد از خواهران کارمند  در ادارات کل استان سیستان وبلوچستان عضو بسیج هستند که سعی داریم روز به روز جامعه هدف خود را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: این دیدار با هدف تسریع وتعمیق همدلی وهمزبانی با دولت وملت انجام شده است.

ارسال نظرات