مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد

آغاز کار جهادی 5500 دانش‌آموز بسیجی در سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تعداد 5 هزار و 500 دانش‌آموز بسیجی فعالیت جهادی خود را در عرصه‌های گوناگون آغاز کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۲۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار علی‌اکبر جعفری اظهار کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی در 123 نقطه سیستان و بلوچستان در عرصه‌های گوناگون مرمت، زیباسازی و تعمیر شروع به کار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال 79 مقام معظم رهبری دستور کار تشکیل سازمان بسیج سازندگی را دادند، افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت، اردوهای هجرت و جهادی همیشه مد نظر مقام معظم رهبری بوده است و طرح هجرت 3 یک طرح قانونی است که هم سپاه پاسداران هم آموزش و پرورش و هم نوسازی مدارس از این طرح حمایت ویژه می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: از 200 هزار نفر سهمیه کشوری، 5 هزار و 500 نفر از سیستان و بلوچستان به همت آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در 6 هزار آموزشگاه کار زیباسازی و مرمت را انجام می‌دهند.

وی گفت: طرح هجرت 3 در سراسر استان سیستان و بلوچستان از سوم تیرماه آغاز شد و به مدت 10 روز دانش‌آموزان در این طرح شرکت و همه برنامه‌های معنوی آموزشی و تعمیراتی را در کنار هم تجربه می‌کنند و آماده‌سازی مدارس خودشان ماحصل این کار معنوی خواهد بود.

جعفری بیان کرد: از مزیت‌های طرح هجرت 3 حرفه آموزی و غنی‌سازی اوقات فراغت است و به هیچ عنوان نباید حرکت‌های جهادی را یک طرح رسمی و اداری ببینیم و باید به دید الهی و معنوی نگاه کنیم.

ارسال نظرات