با انتشار بیانیه ای مشترک صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه و فرماندار بروجرد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه و فرماندار ویژه بروجرد در بیانیه مشترکی با گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مردم همیشه در صحنه شهرستان بروجرد را برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۶۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، امام جمعه و فرماندار ویژه بروجرد در بیانیه مشترکی با گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مردم همیشه در صحنه شهرستان بروجرد را برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.
در این بیانیه مشترک آمده است: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریستی و اشغالگر قدس است.

در ادامه آمده است: صدای شیون همسران و مادران داغدار شهدای غزه و فلسطین و رؤیت پیکرهای کودکان بیگناهی که معصومانه در کفن آرمیده‌اند، زخم بزرگی بر پیکره عظیم جهان اسلام است، از طرفی هم حمایت دولت‌های غربی و مجامع جهانی و سکوت سران بعضی از کشورهای عربی که سال‌هاست دست رژیم صهیونیستی را در ادامه جنایاتش باز گذاشته است بر آلام مسلمانان می‌افزاید و آنچه که امروز از شهادت مظلومانه فرزندان فلسطین دردناک‌تر است، غربت و تنهایی این ملت مبارز در میان دولت‌هایی است که با آنها در دین و نژاد و قومیت و زبان مشترک‌اند و انسانیت را به تاراج داده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: درایت امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشان از تدبیر و دوراندیشی ایشان برای اتحاد و انسجام امت اسلامی و همدلی و همزبانی همه ملت‌های آزاده جهان در شکل‌گیری و جهت‌دهی به مقاومت و ارزش‌های ناب انسانی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه‌دار، پارسا، انقلابی و ولایتمدار شهرستان بروجرد همراه با هم‌میهنان فهیم و انقلابی، ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: با اینکه ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و توبه و رفتن به سوی خدای متعال است، بمباران جنگنده‌های رژیم سعودی به مردم بی‌دفاع یمن همچنان ادامه دارد و این مدعیان خدمت به اسلام و حرمین شریفین در ایام ماه مبارک رمضان نیز به ویران کردن مساجد، بیمارستان‌ها، مدارس، خانه‌ها، زیرساخت‌ها و به خاک و خون کشیدن مردم ادامه می‌دهند.

امام جمعه و فرماندار بروجرد در پایان خاطرنشان می‌کنند: اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم شریف، مومن و روزه‌دار شهرستان بروجرد دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه از میدان قیام تا مسجد امام خمینی(ره) شهر بروجرد برگزار می‌شود.
ارسال نظرات