در پیامی مشترک شکل گرفت:

دعوت امام جمعه و فرماندار اشکذر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه و فرماندار اشکذر در پیامی مشترک از مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌ عمل آوردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۸۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه و فرماندار اشکذر در پیامی مشترک از مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌ عمل آوردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 
روز جهانی قدس از جمله یادگاران بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند.

 
و اکنون بیش از سه دهه است که مردم و مستضعفان جهان با فریاد«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را بر سراستکبار جهانی و صهونیسم غاصب سر می دهند.

 
هر چند سالهاست از این فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی می گذرد شاهدیم که حاکمان مزدوری که بر اریکه ‏های زر و زور خویش تکیه زده بودند یک به یک در حال نابودی هستند و با عاقبت شوم خود دست و پنجه نرم می‏کنند.

 
اما در این میان سربلندی و پیروزی نصیب مردمان مقاوم فلسطین، ملت غیور ایران و آحاد مسلمانان جهان اسلام شده است که در برابر اشغالگران تنها راه آزادی را وحدت و همدلی میدانندو با پایداری ، صبر و مقاومت این رژیم را یک گام دیگر به نابودی نزدیک کرده اند.

 
ملت همیشه در صحنه ایران همواره با لبیک گفتن به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در روز جهانی قدس به مقابله با رژیم اشغالگر قدس برمیخیزند و به کشورهای حامی رژیم غاصب تا دندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین به فرموده امام راحل(ره)  قدس همچنان مساله اصلی جهان اسلام است.

 
با گرامیداشت این مناسبت بزرگ اسلامی و جهانی، مردم همیشه در صحنه شهرستان اشکذر را به حضور پرشور و دشمن شکن  در راهپیمایی روز قدس دعوت نموده، باشد که این حماسه بزرگ، نابودی هر چه زودتر رژیم منحوس صیهونیستی، این غده چرکین و سرطانی را در پی داشته باشد." ان شاء الله "

ارسال نظرات