گزارش میدانی/ آمادگی مردم اشکذر در خلق حماسه ای دیگر

هر انسان آزاده ای در راهپیمایی «روز قدس» حضور می یابد/ فردا پر شورتر می آییم/ لبیکی مجدد به فرمان حضرت امام

مردم اشکذر حضور خود در راهپیمایی روز قدس را وظیفه هر انسان آزاده و ظلم ستیزی عنوان کردند که برای رهایی فلسطین از دست رژیم صهیونیستی با حضور خود ندای مظلوم خواهی آنان را به گوش دنیا خواهند رساند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۵۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹






خبرگزاری بسیج؛ «اسرائیل روزبه‌روز ناامن‌تر خواهد شد؛ چه توافق هسته‌اى بشود، چه نشود؛ این را بدانید امنیّت اسرائیل تأمین نخواهد شد چه توافق هسته‌اى بشود و چه نشود این بیان راهبردی  و صریحی بود که رهبری معظم انقلاب اسلامی، سال گذشته در جمع اعضای مجمع عالی بسیج و پس از اظهارات جان کری در حاشیه تمدید توافقنامه ژنو بیان فرمودند.

دقیقا همین موضوع است که روز قدس امسال و پیامی که از آن صادر می شود را بسیار مهم و راهبردی تر از گذشته کرده است. آن پیام مهم می تواند این باشد که ممکن است ایران به اقتضاء شرایط خود و سیاستی که تصمیم به اجرای آن گرفته است، با امریکا و ۱+۵ در موضوع هستهای مذاکره کند، اما ایران به عنوان بزرگترین و مهمترین حامی و پیگیر این موضوع، تغییری در سیاستش در قبال اسرائیل و قضیه فلسطین روی نداده و با جدیت هر چه بیشتر، پیگیر اجرای آن است.

روز قدس امسال و همزمانی آن با اوج گیری مذاکرات هستهای ایران و ۱+۵ این مناسبت انقلابی را به یک مناسبت کاملا متفاوت با سالهای دیگر مبدل کرده است که می توان رمز و راز آن را در همین کلام مهم رهبری معظم انقلاب جسجتو کرد.

این موضوع بهانه ای شد تا خبرنگار نسیم صادق با حضور در بین مردم علت حضورشان را در راهپیمایی روز قدس فردا جویا شود.


"غلامزاده" از کسبه اشکذر در مصاحبه با خبرنگار ما در پاسخ به سوال علت حضور در راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: روز قدس، نه تنها روز تمام مسلمانان جهان است بلکه روز تمام مردم آزادی خواهی که نمی خواهند در بند و گرفتار استکبار جهانی زندگی کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال قدس، از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: امسال زودتر و پرشکوه تر از سال های دیگر در این راهپیمایی حضور خواهیم یافت.



"ایوبی"  شرکت  در راهپیمایی روز قدس را یک فریضه دانست و گفت: این روز با تدبیر و دور اندیشی امام خمینی (ره) بنیان گذاری شد و امروز شاهد حضور گسترده مردم در تمام جهان علیه رژیم کودک کش اسرائیل هستیم.

وی افزود: فردا همچون سالیان گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و حماسه دیگری را خلق خواهیم کرد.



"دهقان" از رزمندگان دوران دفاع مقدس شرکت در راهپیمایی را جهاد امروز علیه ظلم و ستم توصیف کرد و گفت: دنیا امروز به این حضور نیاز دارد، ما باید با حضور خود صدای مظلوم خواهی مردم ستم دیده فلسطین را که سالیان درازی است در اشغال صهیونیسم ها قرار گرفته اند به گوش جهانیان برسانیم.

وی حضور در راهپیمایی را لبیک دیگری به فرموده امام خمینی (ره) در حمایت از مظلوم دانست.



میرباقری از اهالی فیروز آباد شرکت در راهپیمایی را برخود واجب دانست و گفت: اگر تمام مردم در این روز برای حمایت از مظلومین فلسطین قیام کنند، ظلم ریشه کن خواهد شد.

وی این حضور را مهر تاییدی بر فرمایش تاریخی امام راحل دانست و افزود: فردا همه به شوق رفع ظلم از جهان  اسلام در این راهپیمایی حضور خواهیم داشت.

ارسال نظرات