بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان؛

فریادهای قدس امسال بر پیکره صهیونیسم جهانی و آل سعود فرود خواهد آمد

سازمان بسیج دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و طی ان اعلام داشت: فریادهای قدس امسال بر پیکره صهیونیسم جهانی و آل سعود فرود خواهد آمد.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

در این بیانیه  آمده است: روز قدس امسال برابر شده است با جنایت آل سعود در سرزمین یمن، مردم مظلومی که به جرم آزادگی افطارها و سحرهای خون رنگی را در ماه مبارک رمضان تجربه کرده اند لذا فریادهای قدس امسال هم بر پیکره صهیونیسم جهانی و هم بر پیکره آل سعود فرود خواهد آمد و کاخ ظلم و استبداد آنها را سرنگون خواهد نمود.

تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت های غاصب برخی کشورهای اسلامی با بمب و گلوله و حمایت از تروریست های خود ساخته داعش راه به جایی نخواهند برد و فریاد آزادگی ملل مسلمان تا بلندای آسمان خواهد رفت.

این بیانیه افزوده است:جنگ و کشتار نیابتی گروه‌های تروریستی و تکفیری و وهابی سفّاک در شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه و لبنان و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، رفتارهای سفّاکانه با مردم بحرین، تشدید و تداوم کشتار و محاصره‌ی مردم غزه تا آن چه امروز در افغانستان، پاکستان، کشمیر، میانمار تا نیجریه، مصر، مراکش، لیبی و حتی در ترکیه، اردن، عربستان، قطر، کویت و ... مشاهده می‌شود، حلقه‌های به هم پیوسته‌ی فتنه‌هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه‌ی آن مشتی صهیونیست نژادپرست هستند که بر هرم قدرت و کانون فرمانروایی آمریکا و اروپا سلطه دارند.

در این بیانیه یادآورشده است: رویدادهای اسفبار کنونی منطقه و جهان به وضوح نشان می‌دهد که اعلام روز جهانی قدس، نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه‌ای هوشمندانه و دوراندیشانه و راهبردی در مسیر اتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان و موحدان به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر غارتگران بین‌المللی و در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم جهانی بود که این روز در جامعه‌ی جهانی نهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است و برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌یی آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گزارده می‌شود.

این بیانیه افزوده است:حوادث عراق، سوریه، مصر، لبنان، بحرین، یمن، فلسطین و ... به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند بلکه با همه‌ی دسیسه‌های منطقه‌یی و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند.

دانش آموزان بسیجی استان سیستان و بلوچستاننیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات بر علیه استکبار جهانی بوده اند در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابند و بیعت مجددی با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» خواهند بست و فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را هر چه رساتر به گوش جهانیان خواهند رساندو از تمامی ملت شریف ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد که با حضور انقلابی خود بار دیگر به ندای حضرت امام روح الله (ره) و خلف صالحش امام خامنه ای «مدظله العالی » لبیک گفته و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین حمایت راسخ خود را از این مردم رنج کشیده اعلام نمایند.

در پایان این بیانیه آمده است:  ان شاءا... این قدم های خیر در این ماه پربرکت با نفس قدسی روزه داران زمینه ساز ظهور منجی واقعی عالم بشریت «عج» و آزادی قدس شریف گردد
ارسال نظرات