سخنران روز قدس خرم آباد:

امام خمینی (ره) طلسم ترس از استکبار را شکست

سخنران روز قدس خرم آباد گفت: امام خمینی (ره) طلسم ترس از استکبار و رژیم صهیونیستی را شکست
کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام داوودی در جمع راهپیمایان روز قدس خرم آباد در محل مصلای الغدیر شهر خرم آباد، گفت: امام خمینی (ره) طلسم ترس از استکبار و رژیم صهیونیستی را شکست به گونه ای که رژيم غاصب اسرائیل متاثر از این مساله در جنگ های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه در مقابل نیروهای حزب الله و حماس با شکست مواجه شد.

وی افزود: پس از این شکست ها اسرائیل اتاق فکر برای مقابله با گروه های مقاومت تشکیل داد و نتیجه آن این شد که با تشکیل گروههای به ظاهر اسلامی مسلمانان را به جان هم انداختند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: بدنبال تشکیل اتاف فکر در اسرائیل با پشتیبانی این کشور در سوریه که خط مقدم مقاومت بود و در عراق و یمن و در هر کجا که ضد صهیونیسم هستند بلوا ایجاد شد به نحوی که حتی هر چه هم بمب بر سر این مردم ریخته شود سازمان ملل دم نمی زند.

داوودی تنها راه پیروزی در استکبار و رژیم صهیونیستی را ایستادگی همراه با وحدت، انسجام و یکپارچگی دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) روحیه ای را که به ملت ایران برای ایستادگی در برابر استکبار و نظام سلطه تزریق کرد این روحیه را در وجود گروههای مقاومت در لبنان و فلسطین و کشورهای اسلامی دمید.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از استکبار نترسید از این رو اعلام کرد که هر ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد دامه داد: امام خمینی (ره) با پشتوانه این روحیه گفت که فلسطین پاره تن اسلام است.

لازم به ذکر است که در پایان این راهپیمایی بیانیه روز قدس قرائت شد و در پایان هر بند راهپیمایان با سر دادن شعار الله اکبر ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

ارسال نظرات