معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران:

مردم یمن سرنوشتی بسیار وحشتناک تر از سرنوشت صدام برای آل سعود رقم خواهند زد

رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور گفت: مردم یمن سرنوشتی بسیار وحشتناک تر از سرنوشت صدام برای آل سعود رقم خواهند زد.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار رمضان شریف امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم زنجان با اشاره به راهبردهای امام خمینی (ره) و به تبع آن مقام معظم رهبری در سرنوشت فلسطین اظهار کرد: ملت ما سی و هفتمین سال است که در راهپیمایی روز قدس به طرز باشکوهی حضور دارد.

سردار شریف با اشاره به ظلم 67 ساله رژیم اشغالگر قدس و مقاومت فلسطینیان بیان کر د: اگر به تاریخ این امر بنگریم، خواهیم دید که نامگذاری این روز به عنوان روز قدس بهترین انتخاب از سوی امام خمینی (ره) بوده است.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) روزی برای بیان پرونده تجاوز و مرور ظلمهای اسرائیل است، اضافه کرد: ما مردم و ما مسلمانان، طرفدار آزادی و مخالف ظلم، باید در برابر این ظلم عکس العمل نشان دهیم.

وی با اشاره به سناریوهای خبیثانه اسرائیل در زمینه از بین بردن فلسطین بیان کرد: اما راهبردهای امام خمینی (ره) حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مبارزه با اسرائیل در کنار مبارزه با رژیم طاغوت بود.

سردار شریف با اشاره به اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) برای تبیین افکار عمومی جهان صورت گرفت؛ گفت: امام خمینی (ره) در آن پیام حیات بخش خود در نامگذاری روز قدس، این روز را روز مبارزه با مستبکران جهان اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه آن تدبیر حکیمانه پس از 37 سال موجب این شده که روند مبارزه با رژیم اشغالگر قدس به مرحله بسیار خوبی برسد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در رابطه با این روز مردم را خطاب قرار داده و با راهنمایی دین و مذهب از ناسیونالسیم شرق موضوع را خارج کرد.

سردار شریف با اشاره به زنده شدن شکاف های قومی و مذهبی طی سال با همراهی انگلیسی ها بیان کرد: امروز جریان تکفیری و وهابی که سرباز آنها هستند، آتش فتنه در جهان اسلام به پا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه چهار سال قبل همه توجه ها معطوف به حمایت از فلسطین در برابر اسرائیل بود، اضافه کرد: با اقداماتی که این جریان ها انجام داده اند، هم اکنون اغلب کشورها درگیر اختلافات قومی و قبیله ای شده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از گذشت سه ماه از درگیری های سوریه این اطمینان از سوی دشمن داده شده بود که رژیم بشار اسد دوام نخواهد آورد، گفت: در همان زمان مقام معظم رهبری اعلام کردند که دشمنان در سوریه راه به جایی نخواهند برد و شکست خواهند خورد .

وی با اشاره به بینش عمیق رهبری در بیان سخنان خود در زمینه پیروزی سوریه تصریح کرد: خوشبختانه همین گونه نیز شد و دشمن راه به جایی نبرد.

سردار شریف با اشاره به تحقیقات دشمن در زمینه افزایش محبوبیت دولت بشار اسد، گفت: این امر به علت جنایاتی است که از سوی گروه‌های تکفیری رخ داده است و مردم هم آرزوی نابودی آنها را دارند.

وی با اشاره به اینکه اجازه این امر به دشمن داده نخواهد شد که به حریم حضرت زینب (س) تجاوز کنند؛ بیان کرد: مدافعان حرم با جان فشانی اجازه ورود دشمن را به حریم حضرت زینب (س) ندادند و به آنها فهماندند که هرگز نخواهند توانست به این مکان مقدس تجاوز کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور با اشاره به اینکه مسلمانان جهان متوسل به قرآن کریم هستند، و مطمئنا حق بر باطل پیروز خواهد شد، گفت: مردم یمن سرنوشتی بسیار وحشتناک تر از سرنوشت صدام برای آل سعود رقم خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل و آمریکا در تحلیل سرنوشت انقلاب اسلامی سخت در اشتباه هستند، اضافه کرد: خداوند اراده کرده است که این انقلاب به پیروزی برسد، همچنان که ملت ما دست خالی در برابر صدام ایستاد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز ما در سوریه تنها نیستیم، بیان کرد: اگر روزی فرصت فراهم شود، طومار دشمن در هم پیچیده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز چهار ماه است که مردم یمن در زیر وحشتناک ترین بمب های آل سعود هستند، گفت: به محض اینکه جنگ زمینی شروع شود به طور قطع یمن پیروز خواهد شد.

سردار شریف با اشاره به اینکه تفاوتی بین سال قبل صهیونیسیت و اقدامی که امروز آل سعود در یمن انجام می دهد، نیست، اظهار کرد: مسلمانان جهان به برکت روز قدس باید تکلیف خود را روشن کنند و مرحله اول این امر آگاهسازی است.

وی با اشاره به اینکه امروز توده مردم حتی در عربستان و حتی در کشورهایی مثل سوریه و عراق و بحرین مسلمان هستند و با قرآن آشنا هستند، گفت: تاریخ 67 ساله ظلم صهیونیست ها بر مسلمانان مشخص شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه روز قدس فرصتی برای آگاهسازی و جلوگیری از افشای تفکر خطرناک داعش است، بیان کرد: پشت همه اینها سرویس های امنیتی هستند که از گسترش اسلام در اروپا و آمریکا در هراس هستند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش این افراد برای ضربه زدن به اسلام است، بیان کرد: به طور قطع مسلمانان جهان پاسخ کوبنده ای به این تجاوزات خواهند داد.

سردار شریف با اشاره به اینکه پایان و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است، اضافه کرد: تاریخ 67 ساله اسرائیل نشان می دهد که اینها فقط تلاش داشتند که یهودی ها را جمع کرده و در سرزمین فلسطین مستقر کنند.

وی با اشاره به آخرین آمار ارائه شده در زمینه نسبت جمعیتی در فلسطین بیان کرد: بر اساس آمار 52 درصد مردم در این مناطق مسلمان و بقیه یهودی و ... هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر اسرائیل حماقت نکرده و جنگ جدیدی را آغاز نکند، اضافه کرد: بر اساس روال عادی با افزایش جمعیت فلسطین و کاهش مهاجرت فلسطینیان از این مناطق به طور قطع اسرائیل نابود خواهد شد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای تصریح کرد: برخلاف تبلیغات دشمن، این قدرت انقلاب اسلامی است که دشمن را به وحشت انداخته است.

سردار شریف با اشاره به زیاده خواهی های دشمن در تامین امنیت اسرائیل بیان کرد: انتهای این ماجرا را می دانیم و ما می دانیم که اسرائیل سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.

وی با اشاره به تحریم 12 ساله کشور به بهانه های واهی اظهار کرد: این در حالی است که همه شواهد و قرائن نشان می دهد که اینگونه نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه همه تلاش دشمن مهار گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مطمئنا خون شهدا و یاری خداوند اجازه نخواهد داد که این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان ایرانی با تمام قوت از حقوق ملت ایران دفاع خواهند کرد، بیان کرد: پایداری ملت ایران به آنها اجازه تجاوز نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات