حقانی :

اولویت ها در برنامه شهری لحاظ شود

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: اهمیت به اولویت ها و ضرورت های شهری باید در سرفصل فعالیت های مدیریت شهری قرار گیرد تا معضلات آب و خاک و هوا که تهران با آن دست و پنجه نرم می کند برطرف شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۶۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حقانی رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر  گفت: در نظر گرفتن مشکلات زیست محیطی در راس برنامه ریزی های شهری و اختصاص اعتبارات در این زمینه که با سلامت شهروندان نیز ارتباط مستقیم دارد از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. 

حقانی افزود: هموار سازی زیرساخت های حمل و نقل عمومی، ریلی که البته به صورت متوازن پیشرفت نکرده است و سهم بسزایی در کاهش معضلات زیست محیطی دارد البته باید در اولویت ها و ضرورت های شهری قرار گیرد. 

وی ادامه داد: فاصله زیادی با نقطه مطلوب داریم که البته نیاز به همکاری بین بخشی نیز دارد و متاسفانه دولت نهم و دهم 50 درصد اعتبارات را پرداخت نکرده اند و در نگه داری نیز سهم بسزایی نداشتند که باید مورد توجه قرار بگیرد. 

حقانی تاکید کرد: سلامت شهروندان که از مقوله های مهم زندگی محسوب می شود و در ارتباط تنگاتنگ با این معضلات قراردارد از همین روی باید در تخصیص اعتبار و اولویت بندی آن مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات