اجرای طرح مفتاح الجنه در كوثر

مدير اداره كميته امداد كوثر گفت: طرح مفتاح الجنه از اقدامات شایسته کمیته امداد امام راحل در راستای فقرزدایی از جامعه با حضور تمامي مسئولين، اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۸۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، فرماندار كوثر، مدير كميته امداد امام خميني (ره) و برخي از مسئولين شهرستاني در قالب طرح مفتاح با نيازمندان و مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) ديدار كردند.

سيد غلامرضا مظلومي، مدير اداره كميته امداد امام(ره) در حاشيه اين ديدار اظهار كرد: کميته امداد امام خميني(ره) با اجراي طرحهاي مختلف در تلاش است تا نسبت به احياء، ترويج و گسترش سنت هاي حسنه انفاق، احسان و نيكوكاري فضاي مناسب و ارزنده انسان دوستي را در نظام مقدس اسلامي ايجاد كند و خوشبختانه تاكنون موفقيت هاي چشمگيري نيز داشته است كه طرح مفتاح الجنه يكي از اين طرحهاي موفق است.

وي افزود: طرح مفتاح الجنه طرحي است که در قالب آن تمامي مسئولين شهرستاني از خانواده هاي نيازمند بازديد مي کنند و از نزديک با مسايل و مشکلات آنها آشنا مي شوند، اين طرح در ماه مبارک رمضان پررنگ تر مي شود و زمينه حضور و ديدار چهره به چهره مسئولين با مددجويان را فراهم کرده که اين مهم باعث برطرف شدن مشکلات محرومين و نيازمندان در کمترين زمان است كه در آن نيز مساعدت هايي از سوي مسئولين صورت ميگيرد.

اين مسئول خاطر نشان كرد: هدف از اجراي طرح مفتاح الجنه ايجاد زمينه لازم براي ديدار خيرين و مسئولين با نيازمندان و آشنايي با مشکلات آنها به منظور رفع گرفتاري محرومين و نيازمندان مي باشد.

مظلومي در پايان افزود: در ماه مبارك رمضان بيش از 820 خانوار از غذاي گرم، سبد غذايي و همچنين از مزاياي طرح مفتاح بهره مند شدند.

وي مبلغ هزينه شده براي تامين غذاي گرم، سبد كالا و طرح مفتاح نيازمندان را بيش از 32 ميليون تومان عنوان كرد.

ارسال نظرات