امام جمعه موقت ساری:

هرگز توافق بد مورد ‌پذیرش مردم نیست

امام جمعه موقت ساری خطاب به مسئولان آمریکا گفت: بدانید و آگاه باشید که مردم ایران یکدل و هم‌صدا در برابر شما هستند و توافق بد را نمی‌پذیرند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۱۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی اظهار کرد: رمضان ماه خداست و نخستین ویژگی امت پیامبر این است که نظر خدا شامل حال آنها می‌شود.

وی با اشاره به سابقه تشکیل اسرائیل، افزود: دست پلید انگلیس و سایر کشورهای اروپایی در قضیه فلسطین به خون مسلمانان آلوده است و بسیاری از نسل‌کشی‌هایی که در اسرائیل اتفاق می‌افتد نتیجه نقشه‌های شوم انگلیس و سایر کشورهای اروپایی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه استعمار پیر زمینه تجزیه کشورهای اسلامی را در برنامه کاری خویش دارد، تصریح کرد: انگلیس با جمع کردن یهودیان تلاش کرد که یک حکومت جعلی را در سرزمین اشغالی ایجاد کند و در کنار تشکیل این حکومت فاسق، اقدام به نسل‌کشی مسلمانان می‌کند.

قاسمی یادآور شد: حکومت جعلی رژیم صهیونیستی قبل از تشکیل انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت ولی از زمان قوت گرفتن انقلاب اسلامی، ماهیت این رژیم نزد جهانیان به‌خوبی معرفی شد.

وی اضافه کرد: پایه‌های این روژیم از زمان تشکیل انقلاب اسلامی سست شد و این رژیم نزد جهانیان به‌عنوان حکومت مردم‌کش و غاصب معرفی شد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه تدوام مبارزه با اسرائیل را در انقلاب اسلامی بعد از امام خمینی(ره) نیز شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبعیت از امام خمینی(ره) بر نابودی اسرائیل تاکید دارد و این باور نیز در سطح جهان در حال گسترش است.

قاسمی با بیان اینکه روز قدس به‌ نماد ملی مبارزه با استکبار تبدیل شده است، تاکید کرد: در روز قدس توطئه‌های استکبار به‌خوبی به مردم جهان معرفی می‌شود و همه باورهای جهانیان به سمت اسرائیل، با افشاگری‌های مردم ایران و مسلمانان تغییر می‌کند.

وی به روند مذاکرات هسته‌ای از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در کشور اشاره کرد و گفت: سرداران ما در جبهه مذاکرت به‌دنبال اصل عزت، حکمت و مصلحت هستند و این موضوع باید مورد توجه گروه‌های سیاسی قرار گیرد، درعین حال این موضوع مدنظر سیاسون قرار گیرد که برای حفظ ایران اسلامی باید راهرو شهیدان باشیم چون آنها اهل حزب و سیاست‌بازی نبودند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به زیاده‌خواهی دشمن در مذاکرت مبنی بر بازدید از مراکز نظامی، بیان کرد: بازدید از مراکز نظامی خط قرمز ما است و مردم ایران با وجود رهبری مقتدر و حکیم اجازه زیاده‌خواهی به دشمنان اسلام را نمی‌دهند.

قاسمی در ادامه خواستار هوشیاری سیاسیون و مسئولان کشور شد و اذعان کرد: شهدا اخلاص و دلدادگی را به ما آموختند و مواظب باشیم اخلاص شهدا با اختلاص مخلوط نشود.

وی با بیان اینکه دشمن حتی از رزمندگان ما با دست‌های بسته هم واهمه داشت، اظهار کرد: 175 شهید انقلاب اسلامی با دست‌های بسته تسلیم دشمن نشدند و این موضوع باید مورد توجه متولیان کشور قرار گیرد.

امام جمعه موقت ساری خطاب به مسئولان آمریکا گفت: بدانید و آگاه باشید که مردم ایران یکدل و هم‌صدا در برابر شما هستند و توافق بد را نمی‌پذیرند.

وی تاکید کرد: آمریکا در جایگاهی قرار ندارد که برای مردم ایران تعیین تکلیف کند.

قاسمی در پایان با بیان اینکه مردم ایران از امام حسین(ع) الگو گرفتند پس سازش در زیر بار زور و تزویز را نمی‌پذیرند، اذعان کرد: ملت ایران، بین صلح و سازش نادرست و خط سرخ شهادت، شهادت را با جان و دل پذیرا هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها