به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت در گفتگو با بسیج:

بی حجابی خطر بزرگی است که جامعه را تهدید می کند

حجت الاسلام عباسی گفت : در حال حاضر جامعه با خطر بزرگ بی حجابی و بد حجابی مواجه شده است که تهدید کننده بوده و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۸۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : هر ساله روز 21تیرماه به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری می شود که در جامعه کنونی بدحجابی و بی حجابی بسیاری وجود دارد که مناسب وضعیت جمهوری اسلامی ما نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود : تمامی مسئولین در رفع این معضل اجتماعی نقش دارند و نباید هریک کار را به گردن دیگری بیندازند چراکه با محکوم نمودن یکدیگر ، زمینه های لازم را برای اقدامات دشمن فراهم می آورد.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطر نشان ساخت : اختلاف بین مسئولین موجب رواج بی بندوباری در جامعه می شود که اگر این روال ادامه پیدا کند ، نسل جدیدی که بخواهد در برابر دشمن ایستادگی کند و از حیا وعفاف دفاع نماید دچار آسیب می شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچ مشکلی از بی بندوباری و بی حجابی در جامعه رفع نشده است که در این میان علیرغم ورود دولت به میدان، مجلس، قوه قضاییه و نیروی انتظامی نیز باید فعال شوند.

حجت الاسلام عباسی از بی حجابی به عنوان یک خطر بزرگ یاد کرد و گفت: در حال حاضر جامعه با خطر بزرگ بی حجابی و بد حجابی مواجه شده است که تهدید کننده بوده و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور در پایان خاطرنشان کرد: یکی از خواسته های دشمنان اسلام رواج این معضل اجتماعی می باشد که امید است آحاد مردم و مسئولین بیدار شوند تا بهتر وارد جریان شده و از این وضعیت خارج شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها