مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش:

حق نوار مرزی به فرهنگیان کدام استان‌ها تعلق می‌گیرد؟

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به پرداخت فوق‌العاده‌های قانونی به فرهنگیان شاغل در مناطق مرزی ۱۶ استان کشور گفت:‌ بانک اطلاعاتی از فرزندان فرهنگیانی که پدریا مادرشان شهید،‌جانباز ۲۵ درصد و آزاده هستند،‌ تهیه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۹۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسن حسینی  درخصوص پرداخت فوق العاده‌های قانونی به کارکنان شاغل در مناطق مرزی به فرهنگیان اظهار داشت:‌ کارکنان شاغل در مناطق مرزی به استناد مصوبه هیئت وزیرات از حداکثر امتیازات فوق العاده‌های مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا موضوع بند 1 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری حسب مورد برخوردار می‌شوند که این موضوع از همان سال 89 اجرا شده است.

وی افزود: مناطقی از استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان،‌ آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان، اردبیل، هرمزگان و بوشهر که به عنوان مناطق مرزی از سوی وزارت کشور تعیین شده است، مشمول قانون مذکور می‌شوند البته لازم به ذکراست که این فوق‌العاده‌ها از قبل به کارکنان مشمول پرداخت می‌شده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درخصوص احصای اطلاعات مشمولین ماده 48 قانون مقررات مالی دولت گفت:‌ در تلاش هستیم تا بانکی از اطلاعات افرادی که مشمول این قانون می‌شوند،‌تهیه کنیم که براساس آن فرزندان فرهنگیانی که پدر یا مادرشان شهید، جانباز 25 درصد و بالاتر، آزاده و مفقودالاثر باشند، مشمول خواهند شد و کارمندان سایر دستگاه‌ها مدنظر نیستند.

حسینی بیان کرد:‌هدف از این موضوع صرفاً تهیه بانک اطلاعاتی مربوط است تا بدانیم فرزندان فرهنگیان شاهد و ایثارگر چه تعداد و دارای چه رشته‌های تحصیلی و چه جنسیتی هستند.

ارسال نظرات