مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور خبر داد

خرید بیش از یک میلیون تن گندم از کشاورزان غله منطقه 2 کشور

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: میزان خرید گندم تضمینی از گندم‌کاران منطقه 2 کشور به بیش از یک‌ میلیون و 800 هزار تن رسیده است.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۸۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، رمضان‌علی ملک امروز  در ساری، اظهار کرد: میزان خرید گندم تضمینی در امسال از گندم‌کاران منطقه دو کشور به بیش از یک‌ میلیون و 800 هزار تن رسیده‌ که امید است در پایان خرید گندم در سال پیش رو به میزان بی‌سابقه‌ای گندم ذخیره شود.

وی با بیان اینکه امسال میزان خرید گندم در استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بیش از حد پیش‌بینی بود، گفت: در حال حاضر خرید گندم تضمینی از کشاورزان مازندران نسبت به زمان مشابه سال قبل با 105 درصد افزایش به بیش از 140 هزار تن رسید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور بیان کرد: همچنین میزان خرید گندم تضمینی در استان گلستان با 45 درصد افزایش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به بیش از 878 هزار تن و میزان خرید گندم تضمینی در استان سمنان با 15 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به بیش از 62 هزار تن رسید.

ملک اظهار کرد: تاکنون از طریق سامانه بانک کشاورزی به گندم‌کاران مازندران بیش از یک‌هزار و 429 میلیارد ریال، به گندم‌کاران گلستان بیش از 9 هزار و 800 میلیارد ریال و به گندم‌کاران سمنان، مبلغ 497 میلیارد ریال پرداخت شده‌ است.

وی در پایان یادآور شد: در امسال نه تنها میزان گندم خریداری‌شده از لحاظ کمیت بی‌سابقه بوده، بلکه به‌دلیل آب و هوای مناسب و بارش باران به‌موقع، گندم‌های خریداری شده از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار است.

ارسال نظرات