مسئول امور بانوان نماینده ولی فقیه در کردستان:

وجود حجاب و عفاف ضمانتی برای سالم بودن جامعه است

مسئول امور بانوان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امر مهم و ضروری حجاب و عفاف در جامعه کم اهمیت تلقی شده است و این قانون در دولت روی زمین مانده است.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۷۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فاطمه ابوالهادی مسئول امور بانوان نماینده ولی فقیه در کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات جامعه انسانی و اصول دین مبین اسلام است که برای عزت مند بودن و مقتدر بودن و محفوظ ماندن زن از وساوس شیطانی و حضور اجتماعی زن از طرف خالق متعال تبیین شده است.

وی گفت: با توجه به آیات قرآن کریم که در سوره های مبارکه نور، احزاب،قصص و احدایث و روایات معتبر و مستندی که در این خصوص وارد شده است،وجود حجاب و عفاف ضمانتی برای سالم بودن جامعه و تکامل زن و مرد است.

وی ادامه داد: به منظور اجرایی نمودن حجاب و عفاف از طریق قانون، شورای عالی انقلاب فرهنگی 28 وزارتخانه را مسئول اجرا و پیاده نمودن احکام حجاب و عفاف در جامعه کرده است.

ابوالهادی با بیان اینکه متولی اصلی این امر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد؛ افزود: متاسفانه در دولت های سابق و دولت کنونی این امر مهم و ضروری جامعه کم اهمیت تلقی شده است و قانون روی زمین مانده است و ضمانتی اجرایی توسط هیچ کدام از سازمان ها،ادارات و نهادها نداشته است که این امر باید مورد بررسی و تحفص قرار گیرد.

رئیس شورای تفکر و اندیشه اسلامی بسیج اظهار داشت: متاسفانه دشمن هم از اجرایی نشدن مفاد این قانون نهایت سوء استفاده را کرده است و با ترفندهای مختلف حجاب و عفاف را یک امر شخصی،درونی و سلیقه ای معرفی کرده که با شیوه های جذاب، به دنبال گسترش بدحجابی و عدم رعایت به این قانون در جامعه است.

مسئول امور بانوان نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دستگاه شیطانی ناتوی فرهنگی و صهیونیسم جهانی صد در صد از عمل نکردن به این قانون خوشحال و راضی خواهد بود چرا که هدف اصلی انها همان طور که در اندولس و تاریخ کشورهای مسلمان می بینیم، دور کردن مردم خصوصا زنان از این امر می باشد تا بتواند سیطره فرهنگی و مقاصد شوم خود را در جامعه انسانی پیاده کند.

ابوالهادی در پایان خاطر نشان کرد: شبکه های ماهواره ایی و اجتماعی که به صورت علنی و غیر علنی حجاب و عفاف زنان و غیرت مردها را مورد هدف خود قرار داده است، در جهت دوری مردم خصوصا جوامع اسلامی اقدام میکنند.

ارسال نظرات