کارشناس مسائل خانواده:

زن، مدیر بی‌چون و چرای عواطف خانواده است

کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه زن، مدیر بی‌چون و چرای عواطف خانواده است تصریح کرد: بی‌تردید زنان محور خانواده‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۲۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فاطمه مهربان در میزگرد رسانه‌ای که با موضوع "نقش زن در خانواده" در سالن شهید درویشوند سپاه قدس گیلان برگزار شد با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که "از دامن زن مرد به معراج می‌رود" اظهار کرد: زن، مرکز زایش خلقت است.

وی با بیان اینکه کارکرد اصلی خانواده تربیت است و زن نقش مرکزیت را در این کارکرد برعهده دارد یادآور شد: بسیاری از آسیب‌های که در دنیا با آن مواجه هستیم مربوط به بدتربیتی و بی‌تربیتی است و این بدلیل آن است که زن ما تربیت نمی‌شود تا بتواند تربیت کند.

کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه خانه‌داری یکی از مشاغل مهم محسوب می‌شود گفت: شغل خانه‌داری یکی از مشاغل مهم و با اهمیت بوده و نباید به فراموشی سپرده شود، همچنین جاذبه مشاغل اجتماعی نباید شغل خانه‌داری را در جامعه کمرنگ سازد.

مهربان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در این زمینه اضافه کرد: رسانه‌ها شغل خانه‌داری را در اجتماع پر رنگ کنند.

وی با بیان اینکه زن، مدیر بی‌چون و چرای عواطف خانواده است تصریح کرد: بی‌تردید زنان محور خانواده‌اند؛‌ یک زن چه مادر باشد، چه همسر و حتی خواهر یا دختر، ‌همواره در راس مدیریت عاطفی و برقراری توازن روحی در خانواده قرار دارد و با هنرنمایی‌های خود باید تلاش کند تا آرامش را در محیط خانه حفظ کند.

کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه زنان در مدیریت خانه و خانواده نقش مهمی برعهده دارند گفت: بالاترین مدیریت برای زنان فرزندآوری و فرزندداری است.

ارسال نظرات