ورود40 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل روستایی چهارمحال وبختياری

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری از ورود 40 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل روستایی استان، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۸۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای توسعه خدمات حمل ونقلي به روستاهاي استان و افزايش ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربري،تمهیدات لازم برای ورود40 دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل روستایی استان انجام شده است.

فريبرز كرمي ، با اعلام این خبر گفت: بمنظور نوسازي وافزايش تعداد ناوگان روستائي همچنين ارتقاء ایمنی با استفاده از ناوگان نو ، آسایش و رفاه بیشتر روستاییان تسهیلات وام از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با همکاری صندوق کارآفرینی امید در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری افزود: متقاضیان می توانند تا سقف 80 درصد قیمت خودرو با نرخ سود 4درصد استفاده نمایند.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری گفت : سهميه استان چهارمحال وبختياري از محصولات شركت كاسپين تعداد 30 دستگاه مي باشد و 10 دستگاه ون ديگر از محصول شركت سازه هاي خودرو ديار است كه اميدواريم با استقبال متقاضيات هم استاني تمامي سهميه استان جذب شود.

كرمي ادامه داد: متقاضیانی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره کل به نشانی www.charmahal.rmto.ir و یا به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختياري واقع در شهركرد- بلوار آيت الله طالقاني - مجتمع ادارات مراجعه نمایند

شايان ذكر است: طرح توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی برای ساکنین روستاهای بالای 50 نفر قابل اجرا می باشد.

ارسال نظرات