برپایی نمایشگاه مشترک کتاب با همکاری نشر معارف و ستاد نماز جمعه استان در مصلای اردبیل

نماینده دفتر نشر معارف در اردبیل گفت: به زودی شاهد برپایی نمایشگاه در مناسبتهای مختلف در استان ولایت مدار اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۰۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، ابراهیم زاده، نماینده دفتر نشر معارف در اردبیل با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه غفران الهی و بندگی است افزود: افضلیت این ماه قرار گرفتن لیالی قدر و نزول قران می باشد و شب قدر که برابرهزار ماه است یعنی از عبادت سی هزار روز بالا تر است و ماهم جهت اینکه بتوانیم در ماه معنوی و ضیافت الهی خدمت شایسته ای به اصحاب فرهیخته و با فرهنگ دارلاشاد داشته باشیم.

ابراهیم زاده در ادامه افزود: این نمایشگاه با سه هزار عنوان کتب مذهبی شامل (قرآن، نهج البلاغه، تفاسیر و سیره زندگی ائمه معصومین و سایر کتب فرهنگی) با هماهنگی ستاد نماز جمعه استان و تحت نظر دفتر امام جمعه محترم استان در حال برگزاری است که تا عید سعید فطر نیز دایر می باشد.

نماینده دفتر نشر معارف در اردبیل در پایان از زحمات مدیر فرهنگی ستاد نماز جمعه جناب آقای توانا قدردانی نموده و افزودند: شاهد برپایی نمایشگاه در تمامی مناسبات و اعیادبا ۱۴ هزار عنوان کتاب در استان ولایت مدار اردبیل خواهیم بود.

ارسال نظرات