۸۰ درصد اتباع آذربایجان با هدف درمان به کشورمان سفر می‌کنند

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ۸۰ درصد اتباع آذری ورودی از گمرک بین‌المللی بیله‌سوار با هدف درمان به کشورمان سفر می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۳۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در بازدید از گمرک بیله‌سوار اظهار داشت: روزانه بیش از 3 هزار نفر از گمرک بیله‌سوار تردد می‌کنند که باید برای ارائه خدمات کیفی به این تعداد مسافر واردشده به گمرک بیله‌سوار تلاش و جدیت لازم انجام شود تا بتوانیم شاهد افزایش مسافران در این گمرک بین‌المللی باشیم.

وی افزود:‌ سالانه یک میلیون نفر از اتباع آذری از این گمرک و پایانه بین‌المللی تردد می‌کنند که 80 درصد آنها با هدف درمانی و برخورداری از امکانات پزشکی به کشورمان سفر می‌کنند که در این زمینه افزایش زیرساخت‌های بیمارستان و درمانی می‌تواند در کیفیت خدمات‌رسانی به آنها موثر باشد.

حلیم احداث کلینیک‌های تخصصی و هتل بیمارستان را از جمله راهکارهای توسعه توریست درمانی و تقویت این صنعت دانست و بیان کرد:‌ دولت نیز با همه توان از سرمایه‌گذاران در رونق و توسعه توریست درمانی حمایت می‌کند که امیدوریم بتوانیم با جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران در این حوزه در شهرستان موفق عمل کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه رونق صادرات نقش و تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی منطقه ایفا می‌کند، گفت: گمرک بیله‌سوار نقس مهمی برای تحقق این هدف بر عهده دارد و سالانه از طریق صادرات کالاهای مختلف به مقصد کشورهای هدف نقش و تاثیر بسزایی در رونق و توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید برای ایجاد هر چه بیشتر رونق صادرات از گمرک بیله‌سوار تلاش و جدیت شود، تصریح کرد: صادرات به کشورهای مختلف قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان از طریق گمرک بیله‌سوار انجام می‌شود که باید تلاش همه‌جانبه مسئولان بر رفع مشکلات موجود در این گمرک بین‌المللی باشد.

ارسال نظرات