جهادگران به یاری روستاییان گورانسراب خلخال رفتند

گروه جهادی شهید ولی‌الله نظری با حضور در روستای گورانسراب خلخال در برداشت و جمع آوری محصولات کشاورزی به مردم این روستا یاری رساندند.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۵۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، بیوک خسروی، مسئول قسمت بسیج سازندگی ناحیه خلخال گفت: امسال 15هزار نفر روز در قالب طرح های محرومیت زدایی ، جمع‌آوری محصول ، کاشت داشت و برداشت در روستاهای شهرستان خلخال به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند.

این مسئول افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور گروه جهادی شهید ولی الله نظری در روستای گورانسراب خلخال، محصول هفت مرزعه روستایی که صاحبان آنها ناتوان، پیر و نیروی کار لازم برای برداشت محصول را نداشتند در هفت روز به صورت رایگان برداشت شد.

وی گفت: در طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه خلخال خانواده معظم شهدا و افرادی که پیر و سالخورده و بیمار هستند و توان برداشت محصول یا موارد دیگر را ندارند در اولویت قرار دارند.

وی افزود: در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در فصل برداشت، محصولات 5 تیم اردوی جهادی از حوزه مقاومت بسیج خواهران ام کلثوم در روستاها حضور خواهند داشت و در برداشت محصولات جو، عدس، گندم و سایر طرح ها مشارکت خواهند کرد.

ارسال نظرات