مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

ترس از دست دادن حمایت های داخلی و خارجی علت عدم اجرایی نشدن قانون 300 حجاب و عفاف است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: ترس از دست دادن حمایت های داخلی و خارجی علت عدم اجرایی نشدن قانون 300 حجاب و عفاف از سوی دولت است.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۲۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت الاسلام محب علی احدی به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: مسئله عفاف و حجاب از مسائل مورد توجه وتاکید اسلام است،به طوری که خداوند تبارک و تعالی در سوره احزاب به همسران پیامبر می فرماید در خانه هایتان قرار گیرید و مانند روزگار جاهلیت قدیم زینت های خود را آشکار نکنید.

وی با استناد به سخنان امیرالمونین (ع) در زمینه رعایت عفاف و حجاب تصریح کرد: ایشان نیز می فرمایند: پوشیدن و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.

این مسئول باتوجه به تاکید قران و ائمه اطهار به رعایت عفاف و حجاب بنابر فرمایش حضرت امام راحل اظهار کرد: یکی از پلید ترین توطئه های دشمن در تاریخ معاصر کشف حجاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ادامه داد: دولت احساس می کند اگر مسئله حجاب و عفاف را جدی بگیرد و به قانون 300 ماده ای گسترش حجاب و عفاف پایبند باشد هم از داخل و هم از بیرون مورد هجمه قرار خواهد گرفت و این یکی از علل سستی دولت در اجرای این قانون است.

وی ادامه داد: دولت فکر می کند، اگر این قانون اجرایی شود، حمایت هایی که احیانا ازخارج می شود از دست خواهد داد و از آنجاییکه در داخل هم گروههای خاص طرفدار دولت افرادی هستند که اعتقادی به حجاب و عفاف ندارند و اگر دولت بخواهد با آنها مقابله کند حمایت این افراد را از دست خواهد داد به همین خاطر تا جایی که می تواند از عمل کردن به این قانون سرپیچی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: اگر نگوییم اعتقاد ندارند بلکه اگر هم اعتقاد داشته باشند در عمل نشان نمی دهند و برخورد مناسب و جدی با بد حجابی صورت نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف یک مسئله فرهنگی است همانگونه که دشمن روی آن سرمایه گذاری می کنند مسئولان فرهنگی و متولیان امر نیز باید روی آن سرمایه گذاری کنند و جامعه را نسبت به عواقب بد حجابی آگاه سازند و این مسئله همگان است که همه باید در اجرای کامل آن سهیم باشند.

این مسئول گفت: اسلام زدایی از کشورهای اسلامی بویژه در منطقه خاورمیانه مهم ترین هدف استعمار و استکبار است، به همین خاطر اگردولت به آن عمل نکند دشمن نه تنها خوشحال می شود بلکه ازآن به طرق مختلف حمایت خواهد کرد.

ارسال نظرات